اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

احیای باغ ملی در اردبیل به جد پیگیری می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: احیا و مرمت باغ ملی اردبیل در چهارراه امام خمینی (ره) اردبیل در دستور کار است که با جدیت پیگیری می‌شود.

احیای باغ ملی در اردبیل به جد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به تخریب و اقدام نامناسبی که در استفاده از این فضای مطلوب برای ساخت و سازهای شهری انجام شده تلاش ما بر این است تا این پروژه بار دیگر احیا و مرمت شده و از آن اهالی مرکز استان استفاده کنند.

وی از پیگیری پروژه‌های مهم داخل شهر اردبیل برای به ثمر نشستن واقعی در سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: احداث پل ایستگاه سرعین به شکل مناسب و کابلی، عقب‌نشینی پادگان شهید چمران در مسیر ایستگاه سرعین تا میدان ارتش و همچنین تعریض و ساماندهی معابر و بازگشایی برخی از خیابان‌ها در دستور کار شورا و شهرداری اردبیل است که در این زمینه ما در حد وسع و توان از این مجموعه حمایت می‌کنیم.

زنجانی بر ساماندهی ترافیک شهری، زیباسازی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر با تأمین اعتبار لازم و اخذ مطالبات شهرداری از ادارات قول مساعد داد و تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام و مکاتبه با شورا و شهرداری صورت می‌گیرد.

این مسئول از شورا به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری مفید و سازنده یاد کرد و ادامه داد: شورا مدیریت مردم بر مردم است و همان جمهوریت انقلاب اسلامی تلقی می‌شود که اسلامیت آن نیز ولایت فقیه و تبعیت از مقام معظم رهبری به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما باید با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از منشور معظم‌اله در مورد اقتصاد مقاومتی در عملیاتی کردن تئوری اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن آن باید در تصمیمات شورا به نحوه مناسب و شایسته عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه درآمد و هزینه‌های شهرداری نشان‌دهنده مدیریت خوب و تصمیمات شورایی است، بیان کرد: اگر شهرداری‌ها وابسته به اعتبارات دولتی بودند به یقین در ارائه خدمات و کسب درآمد و هزینه با مشکل روبه‌رو می‌شدند در حالی که هم اکنون اعتبارات هزینه شده شهرداری چندین برابر اعتبارات دولتی است که این خود نشان‌دهنده موفقیت مدیریت مردم بر مردم است.

زنجانی با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یادآور شد: باید از کمترین فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و تهدیدهای موجود از جمله کمبودهایی که به لحاظ تحریم‌ها و عداوت دشمنان به وجود آمده در دولت تدبیر و امید با همکاری مردم به فرصتی برای خدمتگزاری تبدیل کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه فرمانداری مصمم به تقویت و حمایت همه‌جانبه در امورات خدمتگزاری و شورا و شهرداری اردبیل برای رفاه حال عمومی و ارائه سایر خدمات است، ادامه داد: باید سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار مورد توجه شورا و شهرداری قرار گیرد.

وی در ادامه گفت:‌ در این راه مجموعه فرمانداری آماده همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها و ادارات است و مسئولان ذیربط وظیفه دارند با هدف تقویت سرمایه‌گذاری در شهر و شهرستان اردبیل با عمل به وظایف خود در این زمینه گام‌های جدی را بردارند.

زنجانی از تدوین منشور سرمایه‌گذاری استان با هماهنگی مقام عالی استان خبر داد و افزود: باید در شورا نیز شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری که تدوین شده اسباب رونق و سرعت در سرمایه‌گذاری را فراهم آورد.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول