اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

بانک‌های عامل ایلام در تسهیل وام به مردم تلاش کنند

استاندار ایلام گفت: بانک‌های عامل ایلام در تسهیل وام به مردم این استان کوشاتر از گذشته باشند.

بانک‌های عامل ایلام در تسهیل وام به مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید ظهر امروز در دیدار با مدیران شماری از بانک‌های عامل استان ایلام اظهار داشت: بهبود عملکرد بانک‌ها در استان ایلام ضروری است و باید به آن توجه شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج و وام ضروری به مردم باید در دستور کار مدیران عامل بانک‌های استان ایلام قرار گرفته و در این راستا کوشش شود.

وی ادامه داد: عنایت به ضروریات مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنان وظیفه‌ای اساسی بوده که در دستور کار مسئولان دولت تدبیر و امید قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

مروارید تصریح کرد: این برنامه‌ها و طرح‌ها باید با همکاری مدیران دستگاه‌های دولتی از جمله بانک‌های عامل در استان ایلام اجرایی و محقق شود.

در ادامه این دیدار پیرامون مطالبات مردم از بانک‌ها، تسهیل در پرداخت وام به مردم و پرداخت تسهیلات به طرح‌های زودبازده بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2246/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول