اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های مراسم روز درختکاری در میاندرود

از تشویق‌های پیاپی مجری تا حضور فرزندان مدیرکل منابع طبیعی مازندران

مراسم روز درختکاری در میاندرود با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از تشویق‌های پیاپی مجری تا حضور فرزندان مدیرکل منابع طبیعی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مراسم روز ملی درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی همزمان با سراسر کشور عصر امروز در اردوگاه بادله شهرستان میاندرود برگزار شد.

* در این مراسم سیددانیال معین آل‌داوود، مجری خبر صدا و سیما اجرای برنامه را عهده‌دار بود.

* وی در بین برنامه‌ها و پیش از سخنرانی استاندار در بیاناتی خودجوش و به قول خودش برنامه‌ریزی نشده به ستایش از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران پرداخت و تا آنجا پیش رفت که از منتقدان یا رقبای نوبخت دو بار با لحن حسود یاد کرد.

* آل‌داوود که اصالتی مازندرانی و به گفته خودش چند سال سابقه اجرای مراسم روز ملی درختکاری در مازندران را دارد در سخنان خود نوبخت را مدیری بسیار طبیعت دوست دانست و مدعی شد این طبیعت دوستی از منزل وی نیز مشخص است.

* البته نوبخت که برای مرتبه دوم به تریبون فراخوانده شده بود در کلماتی کوتاه خود را شایسته این الطاف مجری ندانست.

* از نکات جالب و حاشیه‌ای دیگر این مراسم هنرنمایی گروه دختران راهنمایی شاهد ساری بود که چند آهنگ سنتی و رایج را با ابزار و آلات‌سنتی نواختند اما نکته جالب وجه تسمیه این گروه بود زیرا دو نفر از این سه هنرمند فرزندان دوقلوی نوبخت مدیرکل منابع طبیعی بودند که فرصت ارائه هنر در مراسم روز ملی درختکاری را یافته بودند.

* در پایان برنامه نوبت به اهدای هدایایی به مسئولان استانی و به پاس تلاش‌های آنان برای حفظ منابع طبیعی رسید.

* در حالی که استاندار و مدیرکل همچنین مدیرکل سابق منابع طبیعی روی جایگاه ایستاده بودند از افراد فراخوانده شده استانی تقریبا هیچ کسی حضور نداشت.

* دادستان مرکز مازندران، سردار شالیکار، سردار شاهچراغی، سردار جعفری نسب، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی، مدیرکل اور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش همه مسئولان ممتازی بودند که هیچ کدام برای دریافت جوایز حضور نداشتند.

* به جز معاونان منابع طبیعی تنها مدیر حاضر مدیرکل ‌بنیاد شهید مازندران بود؛ وی پس از برنامه فوق مقرر بود به همراه استاندار از خانواده شهدا در میاندرود دیدار کند.

* هنگام ورود وی برای دریافت جایزه، مجری با طنز خواستار اهدای دو جایزه به وی شد.

* پس از این برنامه نوبت کاشت نهال در محوطه فضای سبز این مجموعه رسید که یک عروس و داماد که ظاهرا از کارمندان بودند با لباس سپید عروسی در حضور مدیران استان یک نهال کاج را هدیه به طبیعت کردند.

* استاندار مازندران پس از آن با کاشت نهال در منزل دو شهید در روستای بادله این شهرستان و دیدار با پدر شهیدان عبدالرحیم مالدار و محمد رضایی بادله به مراسم این روز پایان داد.

انتهای پیام/86021/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول