اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره ملی نماز در همدان

سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز با معرفی برگزیدگان جشنواره در همدان به کار خود خاتمه داد.

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره ملی نماز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز به میزبانی استان همدان، ظهر امروز با معرفی برگزیدگان جشنواره  به کار خود خاتمه داد.

*فیلم و مستند

در رشته فیلم و مستند سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز ، محمد رحمتی از قم و محمد طالبی از اراک به طور مشترک دوم شدند.

داور نجفی و سجاد دادپور هر دو از اردبیل به طور مشترک رتبه سوم را کسب کرده و همچنین در این بخش فاطمه موسوی از قم، جواد نادری از نیشابور و عباس نادران از تهران شایسته تقدیر شدند.

*داستان کوتاه

در رشته داستان کوتاه جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز استان همدان نیز زهره احمدی از زنجان مقام اول را کسب کرد، مریم افتخاری از خوی و زینب‌سادات هاشمی از قم به ترتیب دوم و سوم شده و صدیقه مشکاتی از همدان و محسن افروغ از بندرعباس نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

*پویانمایی

در رشته پویانمایی جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز استان همدان جمال اسکویی از مشهد رتبه دوم و توران کولیوند از کرمانشاه رتبه سوم را کسب کرد؛ فاطمه خدیور از همدان شایسته تقدیر شد.

*فیلم کوتاه

همچنین در رشته فیلم کوتاه جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز استان همدان مسعود عظیمی از تهران رتبه اول، محمد فرهانی از تهران رتبه دوم و امیرحسین موسوی از تهران رتبه سوم را کسب کردند.

در این بخش لوییک زاکریان از تهران و هادی نادری از قم و شاهین شیرخانی از همدان شایسته تقدیر شدند.

*رمان

در رشته رمان جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز استان همدان نیز سید مهرداد موسویان از همدان دوم و نیره خادمی از همدان شایسته تقدیر شد.

*فیلمنامه

در  رشته فیلمنامه جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز حمزه ولی‌پور از اسلام‌آباد غرب رتبه اول را کسب کرد، معصومه قوامی از اصفهان دوم و داوود جلیلی از قم رتبه سوم را به دست آورد و علی فیضی از همدان و مهدی شاه‌پیری از تهران شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/89004/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول