اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

شهرداری ساری در ساخت بیمارستان کودکان سرطانی کوتاهی نمی‌کند

شهردار ساری با اشاره به اینکه وظیفه دینی و اجتماعی است که در احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک کمک کنیم گفت: تا زمانی که در این مسئولیت قرار دارم هر کمکی که در توان داشته باشم کوتاهی نمی‌کنم.

شهرداری ساری در ساخت بیمارستان کودکان سرطانی کوتاهی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی عبوری بعد از ظهر امروز در بازدید از بازارچه خیریه بیمارستان فوق تخصصی در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اظهار داشت: احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اقدامی ملی است که  در مقیاس استانی در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در احداث این بیمارستان دخیل هستند، تصریح کرد: ساخت این بیمارستان، کار بزرگی است که مجمع خیران ماهک به همراه مردم در حال انجام است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه وظیفه دینی و اجتماعی است که در احداث این بیمارستان کمک کنیم، یادآور شد: تا زمانی که در این مسئولیت قرار دارم هر کمکی که در توان داشته باشیم کوتاهی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری بازارچه‌های اینچنینی می‌تواند نقطه عطفی برای جذب مشارکت‌های مردمی و آشنایی بیشتر مردم با این پروژه باشد، افزود: شهرداری ساری در نظر دارد بازارچه دائمی را در یکی از پارک‌های سطح شهر ساری برگزار کند تا این بازارچه‌ها به صورت حداقل هفته‌ای فعالیت کند.

عبوری درباره کمک‌های شهرداری ساری به احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با اشاره به اینکه کمک‌های ما معنوی است، خاطرنشان کرد: مجوز احداث این بیمارستان توسط شهرداری ساری به صورت رایگان انجام شد و در تامین بتن این بیمارستان‌ هم کمک‌هایی داشتیم.

این مسئول خطاب به خانواده‌هایی که کودک مبتلا به سرطان دارند، گفت: امیدوارم این خانواده‌ها احساس تنهایی نکنند و بدانند ما در کنار فرزندان آنها که فرزندان سرزمین ما هستند قرار داریم و تا جایی که بتوانیم از کمک به این کودکان، دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، بازارچه خیریه مجمع خیران ماهک با هدف تهیه عیدی برای کودکان مبتلا به سرطان از روز گذشته در شهرستان ساری، خیابان فرهنگ، روبه‌روی ساختمان شهریار سه دائر شده و تا شامگاه فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/86007/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول