اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران ماهک خبر داد

برگزاری بازارچه خیریه ماهک در مازندران/جشن قلک‌شکنان ماهک پیگیری می‌شود

مدیرعامل مجمع خیران ماهک مازندران از برپایی بازارچه خیران ماهک از 14 تا 16 اسفند ماه جاری در ساری خبر داد.

برگزاری بازارچه خیریه ماهک در مازندران/جشن قلک‌شکنان ماهک پیگیری می‌شود

رضا شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به فعالیت مجمع خیران ماهک ویژه کمک به کودکان سرطانی افزود: برای مشارکت مردم در ساخت بیمارستان و تامین بخشی از هزینه‌های درمانی کودکان این انجمن از مدت‌ها قبل برگزاری بازارچه خیریه درمانی را در دستور کار خویش قرار داد که توافق برپایی این بازار در ساری توسط مسئولان صادر شد.

مدیرعامل مجمع خیران ماهک مازندران اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز از 14 تا 16 اسفند امسال با حضور 30 غرفه‌دار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه خیریه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی است، گفت: عواید به دست آمده در این بخش به نفع بیماران سرطانی و کمک به احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی اختصاص داده می‌شود.

شهریاری با اعلام اینکه بخشی از هزینه‌های ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان سرطانی از کمک‌های قطره چکانی مردم در حال احداث است، ابراز داشت: تعدادی از قلک‌های خیران ماهک که از قبل بین مردم توزیع شد در این نمایشگاه توسط دست‌اندرکاران این مجموعه جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران ماهک بیان داشت: مردم می‌توانند ضمن خرید از غرفه‌های نمایشگاه نسبت به دریافت قلک‌های جدید نیز اقدام کنند.

شهریاری از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن قلک‌شکنان به نفع کودکان سرطانی در مازندران خبر داد و گفت: برنامه قلک‌شکنان مجموعه خیران ماهک به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: اجرای برنامه قلک‌شکنان ماهک با تاخیر مواجه شد که مردم می‌توانند قلک‌های دریافت شده از قبل را در زمان برپایی بازارچه خیریه به مسئولان ماهک تحویل دهند ولی تلاش ما این است که مراسم قلک‌شکنان ماهک به طور مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/86004/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول