اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته منابع طبیعی صورت گرفت

توزیع و کاشت 6000 اصله نهال در سلماس

فرماندار سلماس گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی 6 هزار اصله نهال در سلماس توزیع و کاشته می‌شود.

توزیع و کاشت 6000 اصله نهال در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری صبح امروز در مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان سلماس، اظهار داشت: شعار امسال به نام منابع طبیعی با مردم و برای مردم نام‌گذاری شده که در این رابطه 6 هزار اصله نهال در شهرستان سلماس کاشته می‌شود.

وی افزود: 15 تا 21 اسفند ماه روز منابع طبیعی نامگذاری شده است که هدف از اجرای این برنامه‌ها عمومی کردن فرهنگ منابع طبیعی است.

فرماندار سلماس اذعان داشت: در نخستین روز هفته منابع طبیعی که جشن درختکاری بوده آموزش و پرورش در مدرسه حضرت زینب (س) با نواختن زنگ طبیعت، کاشت نهال در محوطه مدرسه و توسعه فضای سبز با حضور دانش‌آموزان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

نظری به برنامه روز دوم اشاره و اضافه کرد: قبل از برگزاری نماز جمعه در شهرستان سلماس مدیرکل منابع طبیعی شهرستان سلماس سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه برنامه‌های شهرستان سلماس را عنوان کرد و گفت: از برنامه‌های روز سوم کاشت نهال و توسعه فضای سبز امام‌زاده برگشا شهرستان سلماس با هماهنگی سپاه پاسداران، اداره اوقاف و بسیج دانش‌آموزی است.

فرماندار سلماس تاکید کرد: با همکاری تشکل‌های مردم نهاد و جوامع محلی مراسم کاشت نهال و توسعه فضای سبز در تصفیه‌خانه آب و فاضلاب شهری شهرستان سلماس برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: در 19 اسفند و روز پنجم از هفته منابع طبیعی، مراسم کاشت نهال با حضور فرماندار، دانشجویان و کلیه مسئولان شهرستانی در محوطه دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه بعدی توسعه فضای سبز روبروی شهرک صنعتی شهرستان سلماس با مساحت 150 هکتار بوده که اجرای آن با توجه به اعتبار محدود فاز به فاز توسط مدیران شهرستانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61007/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول