اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمانشاه

مراسم جشن درختکاری در کرمانشاه برگزار شد

مراسم جشن درختکاری با حضور استاندار کرمانشاه در شرکت صنایع سیمان‌غرب کرمانشاه برگزار شد.

مراسم جشن درختکاری در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم جشن درختکاری صبح امروز در شرکت صنایع سیمان‌غرب کرمانشاه به‌مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولان منابع طبیعی استان برگزار و چندین اصله نهال در این شرکت غرس شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: استفاده صحیح و بهینه از منابع طبیعی، محیط‌ زیستی سالم را به‌دنبال خواهد داشت.

ابراهیم رضایی‌بابادی خاطرنشان کرد: بهبود فضای طبیعت با کاشت نهال امری حیاتی است و بدون شک زیستی سالم و آرام در کنار طبیعت زیبا و مفرح فراهم می‌شود، لذا مسئولان با مشارکت مردم باید به‌سوی توسعه این امر مهم گام بردارند.

وی استان کرمانشاه را دارای مزیت‌های فراوانی در زمینه ایجاد فضای سبز عنوان کرد و بیان داشت: کاشت درختان موجب ایجاد طبیعتی دلنشین، هوایی پاک و جامعه‌ای سالم می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای 530 هزار هکتار جنگل و یک میلیون و 780 هزار هکتار مرتع است.

حسین سلیمانی تصریح کرد: استان کرمانشاه در منطقه زاگرس میانی که حدود 40 درصد آب کشور از این جنگل‌ها استحصال می‌شود قرار گرفته و این در حالی است که هر هکتار جنگل می‌تواند 68 تن غبار را در خود رسوب داده که این امر اهمیت این منابع با ارزش را نمایان‌تر و موقعیت استان کرمانشاه را بارزتر می‌کند.

این مسئول مبارزه با خشکیدگی جنگل‌های زاگرس در سطح هفت هزار هکتار با مشارکت مردم را از مهمترین اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه براساس حفظ، توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع طبیعی عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول