اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی گچساران مطرح کرد

نقشه‌برداری 5 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در گچساران

رئیس اداره منابع طبیعی گچساران گفت: افزون بر 5 ‌هزار هکتار از اراضی جدید منابع طبیعی گچساران نقشه‌برداری و مستندسازی شده است.

نقشه‌برداری 5 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرهام جلیلی صبح امروز در همایش گرامیداشت منابع طبیعی با بیان اینکه برداشت ما از منابع طبیعی باید به اندازه تولید سرزمین ما باشد، افزود: تا زمانی که مبتنی بر این رویکرد باشیم، منابع طبیعی ما برای آیندگان به عنوان میراثی حفظ شده و امنیت غذایی ما نیز تامین می‌شود.

وی با تشریح عملکرد منابع طبیعی گچساران در سال 92 ابراز کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، دیگر مسئولان و پیگیری همکاران امسال در بخش جنگل افزون بر 450 هکتار زمین در قالب 200 هکتار نهال‌کاری و 250 هکتار کپه‌کاری بذر بادام صورت گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران ادامه داد: در بخش مرتع عملیات احیاء مناطق بیش از 500 هکتار کپه‌کاری صورت گرفت.

جلیلی یادآور شد: افزون بر 154 هکتار عملیات ذخیره نزولات صورت گرفت و افزون بر 5 هزار هکتار نیز برای ساماندهی نقشه‌برداری و مستندسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش واگذاری و اختصاص اراضی به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، افزون بر 180 هکتار به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

جلیلی با بیان اینکه افزون بر 100 هکتار نیز به سرمایه‌گذاران معادن واگذار شده است، گفت: در حوزه حقوقی نیز با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و پرسنل تلاشگر منابع طبیعی افزون بر 80 هکتار از منابع طبیعی از متخلفان باز پس گرفته شده است.

انتهای پیام/82014/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول