اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

فعالیت 1400 بازرس در طرح نظارت نوروزی در مازندران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از فعالیت هزار و 400 بازرس بازار استان مازندران در طرح نظارت نوروزی امسال مازندران خبر داد و گفت: هزار و 200 نفر از بازرسان به صورت افتخاری با این سازمان همکاری می‌کنند.

فعالیت 1400 بازرس در طرح نظارت نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طرح نظارتی نوروز از صبح امروز به مدت یک ماه در مازندران با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در مراسم آغاز این طرح در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای این طرح سازمان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اتحادیه اصناف، اماکن و نیروی انتظامی، شهرداران و فرمانداران شهرهای مازندران با این سازمان همکاری می‌کنند.

محمد محمدپور عمران تصریح کرد: نظارت بر اصناف در طول سال فعال است ولی در ایام نوروز نیاز به نظارت بیشتر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  تعداد بازرسان که در طرح نوروزی امسال فعال هستند را بیش از هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: هزار و 200 نفر از بازرسان به صورت افتخاری با این سازمان همکاری می‌کنند.

وی به تفاوتی که در طرح نظارتی امسال با سال گذشته ایجاد شد اشاره کرد و گفت: در طرح نظارتی امسال اصناف و بازاریان بر اساس قانون ابلاغ نیز با این سازمان همکاری می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: 130 هزار واحد صنفی در مازندران فعال هستند که 30 اتحادیه به صورت موردی بر فعالیت آنها نظارت می‌کنند.

محمدپور عمران خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که علاوه بر برخورد با اصناف متخلف زمینه تعادل قیمتی کالاها را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز در سطح استان با برپایی غرفه‌های متعدد در استان نیز آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فعالیت مرکز بازرسی اصناف مازندران با شماره 124، گفت: مردم در طرح نوروزی بهترین کمک کار برای ما هستند که می‌توانند تخلفات را به ما اعلام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر در شرایط مهار تورم هستیم و به نوعی رکود در بازار مشاهده می‌شود.

محمدپور عمران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره وضعیت پرداختی حقوق بازرسان مازندران که سال گذشته از این امر گلایه داشتند گفت: بازرسان این سازمان در پرداختی و پاداش نسبت به سال گذشته جلوتر هستند.

این مسئول درباره جلوگیری از کمبود صیفی‌جات در ایام عید که سال گذشته مورد گلایه مردم بود، گفت: ذخیره‌سازی این نوع کالاها در استان انجام شد و توصیه ما به میادین میوه و تره بار این است که کالاها را به موقع در بازار ارائه کنند که مشکلی از بابت کمبود این نوع کالا مشاهده نشود.

انتهای پیام/86004/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول