اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

طرح نظارت بر کالاهای نوروزی در مازندران آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی، طرح نظارتی پایش و نظارت بر کالا و خدمات ویژه نوروز از امروز در سطح بازار ساری و میاندرود آغاز شد.

طرح نظارت بر کالاهای نوروزی در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه مایحتاج ضروری، طرح نظارتی پایش و نظارت بر کالا و خدمات ویژه نوروز 93 از امروز در سطح بازار شهرستان ساری و میاندرود آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تشدید نظارت و بازرسی از 15 اسفند به مدت یک ماه با به کارگیری کلیه ظرفیت‌های موجود، با بیش از 40 بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان و همچنین 50 ناظر افتخاری برگزار می‌شود.

هادی‌نژاد با اعلام آمادگی کامل پرسنل اداره در دو شیفت صبح و عصر افزود: در مدت طرح نظارتی با خاطیان و متخلفان اقتصادی برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از شهروندان و ناظران افتخاری بازار خواست تا با تماس تلفنی با شماره 124 این اداره را در کشف، جلوگیری و برخورد با تخلف یاری رسانند.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول