اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد کرمان:

ثبت اسناد کرمان در اتصال به‌ سامانه ثبت شرکت‌ها پیشگام است

مدیر‌کل ثبت اسناد ‌و املاک استان کرمان گفت: ثبت اسناد و املاک استان کرمان ‌جزو ادارات پیشگام در اتصال به‌ سامانه ثبت شرکت‌ها است.

ثبت اسناد کرمان در اتصال به‌ سامانه ثبت شرکت‌ها پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا طالبی‌زاده صبح امروز در ‌گردهمایی رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار داشت: تغییر مدیریت‌ها می‌‌تواند به پویایی و تحرک بیشتر مجموعه منجر شود. 

وی با اشاره به‌ انتصاب و تغییر برخی رؤسای واحدهای ثبتی تابعه عنوان کرد: رؤسای جدید واحدهای ثبتی تفکر و تجربیات چند‌ ساله خود را با نگرش جدید و با همکاران جدید ادامه می‌دهند.

طالبی‌زاده خاطر‌ نشان کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب کرمان را باید غنیمت شمرد‌ و از این فرصت با برنامه‌ریزی‌، جدیت و پشتکار به نحو شایسته استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک در حال گذر از ثبت سنتی به ثبت نوین است، تصریح کرد: در بازه زمانی کوتاه شاهد اجرایی شدن سامانه‌های متعدد در این سازمان هستیم که به عنوان نمونه می‌توان به راه‌اندازی سامانه ثبت شرکت‌ها از هفته گذشته در این اداره کل اشاره کرد.

طالبی‌زاده ابراز داشت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بعد از اداره کل ثبت شرکت‌ها در تهران ‌جزو ادارات پیشگام در اتصال به این سامانه است و مردم می‌توانند با اتصال به این سامانه امور مربوط به ثبت و تغییرات شرکت‌ها را انجام دهند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: رؤسای واحدهای ثبتی باید بر رعایت نظم و انضباط اداری و نحوه پوشش کارکنان نظارت داشته تا شأن و منزلت دستگاه حفظ شود.

وی تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از وظایف اصلی یک کارمند قلمداد کرد و اظهار داشت: باید به درخواست‌ها و انتقادات مردم توجه کرد و به درخواست‌های منطقی و قانونی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داد.  

انتهای پیام/2446/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول