اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لطفی در گفت‌و‌گو با فارس:

تنیس‌باز قمی در مسابقات دیویس کاپ آسیا ششم شد

مربی تیم تنیس استان قم از موفقیت تنیس‌باز قمی در کسب مقام ششم رقابت‌های قهرمانی تنیس دیویس کاپ آسیا خبر داد.

تنیس‌باز قمی در مسابقات دیویس کاپ آسیا ششم شد

حسین لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: نخستین حضور تنیس‌بازان قم در تیم‌های ملی تنیس کشورمان نتیجه سال‌ها سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است و خوشبختانه امسال نتیجه آن را به خوبی گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که علاقمندان به تنیس می‌دانند امسال برای نخستین‌بار در تاریخ تنیس قم دو تنیسور به عضویت تیم‌های ملی تنیس زیر 14 سال و زیر 16 سال کشورمان در آمدند و در رقابت‌های معتبر تنیس آسیا حضور پیدا کردند.

مربی تیم تنیس استان قم ابراز داشت: امسال در مسابقات تور تنیس و همچنین پیکارهای تنیس قهرمانی غرب آسیا شاهد حضور محمدحسین جلالیان از قم در ترکیب تیم ملی زیر 14 سال کشورمان بودیم و حالا شاهد حضور امیرحسین بادی دیگر نوجوان آینده‌دار تنیس قم در ترکیب تیم ملی تنیس زیر 16 سال هستیم.

وی با اشاره به پایان مسابقات مقدماتی دیویس کاپ یادآور شد: خوشبختانه پسران تنیس‌‌باز قم در این مسابقات که از اعتبار بسیار بالایی در تنیس آسیا برخوردار است خوب و موفق ظاهر شدند و در نهایت نوجوانان کشورمان در جایگاه ششم ایستادند.

لطفی با اشاره به اینکه در مجموع شاهد بازی‌های خوبی از سوی ملی‌پوشان آینده‌دار کشورمان بودیم افزود: تیم ملی تنیس نوجوانان کشورمان در آخرین دیدار خود در ادامه برگزاری مسابقات مقدماتی دیویس کاپ به مصاف تیم ملی لبنان رفت.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که رقابت‌های تنیس مقدماتی تنیس دیویس کاپ آسیا در رده سنی زیر 16 سال به مدت یک هفته به میزبانی شهر کوچینگ مالزی برگزار شد و تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار خود برابر تیم ملی لبنان صف‌آرایی کرد.

مربی تیم تنیس استان قم افزود: در جریان این بازی محمد کارگران به عنوان نخستین نماینده کشورمان به مصاف میشل ساده رفت و در نهایت با نتیجه دو  بر صفر پیروز شد و در دومین بازی بخش انفرادی آرمان جلیلی با همین نتیجه بازی را به کارلوس شماس واگذار کرد.

وی اضافه کرد: در بخش دو نفره نیز تیم ملی کشورمان با ترکیب امیرحسین بادی تنیسور آینده‌دار استان قم و محمد کارگران با نتیجه سه بر صفر از حریف خود شکست خوردند تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود لبنان به پایان برسد.

لطفی اذعان کرد: با این نتیجه در مرحله گروهی این رقابت‌ها تیم‌های قزاقستان، پاکستان و امارات، ایران، سوریه، یمن، ترکمنستان، قرقیزستان، عربستان، لبنان، بنگلادش، سریلانکا و ویتنام حضور داشتند که ملی‌پوشان کشورمان توانستند در جایگاه ششم قرار گیرند.

مربی تیم تنیس استان قم اظهار داشت: مقام ششم تیم ملی تنیس زیر 16 سال پسران کشورمان در این پیکارها در حالی به دست آمد که تیم کشورمان با ترکیب آرمان جلیلی، محمد کارگران اروجی و امیرحسین بادی با هدایت سعید احمدوند در این دوره از مسابقات حضور یافت.

انتهای پیام/78002/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول