اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

حضور در مسابقات آسیایی نشان از پیشرفت تنیس قم است

دبیر هیئت تنیس استان قم حضور نمایندگان قم در مسابقات تنیس آسیا را نشان از توانمندی و پیشرفت تنیس قم عنوان کرد.

حضور در مسابقات آسیایی نشان از پیشرفت تنیس قم است

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال 1392 برای نخستین بار در تاریخ تنیس قم دو تنیس‌باز قم در ترکیب تیم‌های ملی تنیس رده‌های سنی زیر 14 و 16 سال کشورمان در رقابت‌های برون‌مرزی به میدان رفتند.

وی ادامه داد: نخستین تنیسور قمی که امسال در ترکیب تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشورمان در رقابت‌های تور تنیس آسیا و همچنین پیکارهای تنیس قهرمانی غرب آسیا به میدان رفت محمدحسین جلالیان است که قطعا به زودی یکی از موفق‌ترین تنیس‌بازان کشور می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: اکنون نیز امیرحسین بادی به عنوان یکی دیگر از چهره‌های مستعد و خوش آتیه تنیس قم در ترکیب تیم ملی تنیس زیر 16 سال کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ تنیس آسیا حضور دارد و یکی از چهره‌های موفق تیم ملی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امیرحسین بادی در ترکیب تیم ملی تنیس جوانان کشورمان در این دوره از پیکارها به کشور مالزی اعزام شده و در کنار دو ملی‌پوش دیگر در دو بخش دوبل و انفرادی در مرحله گروهی با تیم‌های یمن و سوریه به رقابت می‌پردازد.

خاتمی ابراز داشت: تیم ملی تنیس جوانان کشورمان در نخستین دیدار خود توانست با شایستگی تیم ملی تنیس یمن را مغلوب کند اما دومین روز رقابت‌های تنیس دیویس کاپ زیر 16 سال با شکست نمایندگان کشورمان مقابل سوریه به پایان رسید.

وی یادآور شد: تیم ملی تنیس زیر 16 سال کشورمان در دومین دیدار خود در جریان برگزاری مسابقات مقدماتی دیویس کاپ در مالزی مقابل تیم سوریه شکست خورد در حالی که در جریان این رقابت و در نخستین دیدار بخش انفرادی محمد کارگران اروجی برابر حریف خود شکست خورد و در دومین بازی نیز امیرحسین بادی  مغلوب کریم علاف سوریه‌ای شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: در حالی که تیم ملی کشورمان با ترکیب محمد کارگران اروجی و آرمان جلیلی در بخش 2 نفره  مقابل تیم 2 نفره سوریه به پیروزی رسید اما در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم حریف به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیم ملی تنیس کشورمان که در روز سوم بازی‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو است در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی این پیکارها با یک پیروزی برابر یمن و یک باخت برابر سوریه برابر تیم ملی ویتنام قرار می‌گیرد.

خاتمی اظهار داشت: این رقابت‌ها در حالی به میزبانی مالزی در جریان است که تیم ملی تنیس زیر 16 سال پسران کشورمان با ترکیب آرمان جلیلی، محمد کارگران اروجی و امیرحسین بادی با هدایت سعید احمدوند در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول