اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

همزمان با ایام پایان سال بازار زیر ذره‌بین بازرسان قرار می‌گیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با ایام پایان سال، بازرسی‌ها در استان زنجان تشدید شده و بازار با شدت بیشتری کنترل می‌شود.

همزمان با ایام پایان سال بازار زیر ذره‌بین بازرسان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، علی معصومی اظهار داشت:‌ طرح تشدید بازرسی‌ها و پایش بازار از 15 اسفند تا 15 فروردین در استان اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به اقلام پر مصرف مردم در این ایام، بخش عمده بازرسی‌ها بر روی واحدهای عرضه کننده آجیل، کیف و کفش، پوشاک و شکلات متمرکز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: هم اکنون در استان 38 بازرس و 26 کارشناس بازرسی در حال فعالیت بوده و 260 ناظر افتخاری نیز در حال رصد بازار هستند.

این مسئول در ادامه مردم را بهترین ناظر بر بازار دانست و یادآور شد: مردم در حین خرید می‌توانند با تاکید بر درج قیمت‌ها و درخواست صدور فاکتور از بخش عمده‌ای از تخلفات جلوگیری کنند.

معصومی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایات خود را با ستاد خبری 124 سازمان و یا شماره‌های 3-3262552، 3228031 و 1-3239860 که به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات هستند اعلام کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه شکایات مردم توسط واحد رسیدگی به شکایات مجمع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، خاطرنشان ساخت: شهروندان به منظور آگاهی از قیمت برخی از کالاها و خدمات و نیز ثبت شکایات به صورت اینترنتی می‌توانند به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به نشانیznj.mimt.gov.ir و یا سامانه بازرسی اتاق اصناف به آدرس www.bazrasi-zn.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2308/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول