اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کرمان خبر داد

کسب مقام دوم مدارس کرمان در مسابقات زورخانه‌ای کشور

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت: استان کرمان در مسابقات زورخانه‌ای مدارس سراسر کشور موفق به کسب مقام دوم شد.

کسب مقام دوم مدارس کرمان در مسابقات زورخانه‌ای کشور

ایرج کامیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از کسب مقام دوم استان کرمان در مسابقات زورخانه‌ای مدارس سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات به مدت دو روز از 26 تا 28 بهمن ماه جاری به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار شد.

وی عنوان کرد: 200 شرکت‌کننده در قالب 16 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان استان کرمان در رشته تیمی زورخانه‌ای مقام دوم و در مسابقات هنرهای فردی مقام سوم را کسب کرد.

نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان ابراز داشت: امیر یزدانی در چرخ تیز مقام اول، امیر کرنگ‌زاده در چرخ چمنی مقام دوم و عبدالرضا شیخ‌بهایی در 2، 3 و 4 میل بازی مقام سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت‌کننده‌ای نداشت، ابراز داشت: وحید امیری، امیر یزدانی، امیر کرنگ‌زاده، محمدامین حسین‌نژاد و عبدالرضا شیخ‌بهایی در رشته تیمی زورخانه‌ای موفق به کسب مقام دوم شدند.

کامیابی خاطر نشان کرد: در مجموع تیم استان کرمان توانست با مربیگری سید حمیدرضا ترابی‌موسوی و سرپرستی مجید امینی‌زاده با کسب یک مدال طلا، شش نقره و یک برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/80011/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول