اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» در بویراحمد

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» در بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید رضا منصوری امشب در جمع خبرنگاران به برگزاری همایش پیاده‌روی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این همایش به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که هر ساله چنین برنامه فرهنگی و مذهبی را در این ایام برگزار می‌کنیم، گفت: استقبال از همایش در سنوات گذشته بی‌نظیر بوده که پیش‌بینی می‌شود آحاد مردم حضوری پرشور داشته باشند.

این مسئول مذهبی و فرهنگی تصریح کرد: بقاع متبرکه که مجریان طرح «آرامش بهاری» هستند در این ایام پذیرای مسافران مراسم گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) هستند.

منصوری با تاکید بر این‌که همایش پیاده‌روی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه همه ساله برگزار می‌شود، گفت: این همایش با عنوان سوگواره یاس نبوی از 9 تا 15 فروردین سال آینده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های اجرایی همایش پیاده‌روی در بویراحمد اشاره کرد و گفت: برگزاری قرائت زیارت آل‌یاسین، نوحه‌سرایی، مداحی و دعوت از علما و قاریان از برنامه‌های مهم روز همایش است.

وی در خاتمه بیان کرد: مراسم پیاده‌رویی حرم تا حرم از امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) روز 14 فروردین در شهرستان بویراحمد با همکاری ادارات فرهنگی، نهادهای دولتی، هیات‌امنا و نیروی انتظامی و با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول