اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهان‌بینی خبر داد

قم در صدر استان‌های برگزار کننده همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: این استان به لحاظ برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در صدر استان‌های کشور قرار دارد.

قم در صدر استان‌های برگزار کننده همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: استارت برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم از سال 87 زده شد و خردادماه آن سال نخستین بار این همایش را با حضور حداکثری مردم قم از مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا حرم شهدای گمنام در کوه خضر نبی (ع) قم برگزار کردیم و برای همیشه در ذهن‌ها به عنوان یک روز بزرگ برای ورزش قم باقی ماند.

وی ادامه داد: تصور برخی از افراد این است که مردم به بهانه هدیه‌های در نظر گرفته شده در این همایش حضور می‌یابند اما از نگاه کارشناسی همین انگیزه عاملی است تا مردم به خوبی اهمیت فعالیت‌های مفید بدنی به بهانه پیاده‌روی را درک کنند و بیشتر به ورزش بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: امروزه به سبب ماشینی شدن بیشتر فعالیت‌های زندگی روزمره، انسان دچار کم‌تحرکی شده و این موضوع خطرات جبران‌ناپذیری را در کمین انسان قرار داده است پس باید همه ما تلاش کنیم به بهانه‌های مختلف زمینه حضور مردم در فعالیت‌های همگانی حتی برای چند ساعت را فراهم کنیم تا مردم به فکر سلامت جسم خود بیافتند.

وی یادآور شد: از آن سال تاکنون، 14 همایش در استان قم برگزار شده، در واقع هر سال برگزار کننده سه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بوده‌ایم و خوشبختانه در هر دوره بر تعداد شرکت کنندگان در این همایش افزوده شده و نظرسنجی کارشناسان ما در گفت‌وگوی نزدیک و صمیمانه با مردم بیانگر این است که آن‌ها بهانه هدیه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش را در اولویت اصلی حضور خود قرار نداده‌اند بلکه مردم و شهروندان قمی بیشتر به فکر سلامتی خود هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: خوشبختانه امسال نیز فرصت دست داد تا در تیرماه و شهریورماه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین به یمن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) 2 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را در قم برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه شانزدهم اسفندماه نیز که با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) همزمان است، با همکاری بخش‌های مختلف استان پانزدهمین بار همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

جهان‌بینی افزود: مردم قم بار دیگر حضور پرشوری در این همایش خواهند داشت و ان‌شاءالله در روزهای منتهی به پایان سال و فرارسیدن نوروز 93، یک روز باشکوه را در شانزدهمین روز اسفندماه رقم خواهیم زد تا مردم با شادابی و نشاط به استقبال سال نو بروند.

وی اظهار کرد: ارگان‌هایی نظیر شهرداری قم، صدا و سیما، موسسه مالی و اعتباری کوثر، نیروی انتظامی، فرمانداری، استانداری، آموزش و پرورش، اورژانس و ... این اداره کل را در برگزاری این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول