اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

خدمات کمیته امداد به جامعه محرومان ایلام قابل تحسین است

امام جمعه ایلام گفت: خدمات کمیته امداد به جامعه محرومان ایلام قابل تحسین و تقدیر است.

خدمات کمیته امداد به جامعه محرومان ایلام قابل تحسین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد نقی اطفی ظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی استان ایلام اظهار داشت: نقش کمیته امداد امام خمینی در ارائه خدمات به محرومان و مستضعفان جامعه بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کمک رسانی به مددجویان و محرومان جامعه و ایجاد شغل و کسب کار برای این قشر حرکتی ستودنی و قابل ارزش و احترام است.

وی ادامه داد: نهاد کمیته امداد از بدو تاسیس تاکنون و در طول دوران انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به محرومان جامعه داشته و باید این روند همچنان از شتاب و سرعت بیشتری برخوردار شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خدمت به محرومان جامعه و مستضعفان اجر اخروی به دنبال داشته و این اقدام کارکنان کمیته امداد در دنیا و در آخرت دارای ارزش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام در این دیدار گزارشی از عملکرد این نهاد حمایتی را ارائه کرد و گفت: 418 پایگاه در سراسر استان برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان ایلام در نظر گرفته شده است.

علی حسین احمدی افزود: شعار امسال هفته نیکوکاری " توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران " نامگذاری شده است و 269 پایگاه در مدارس استان ایلام و 149 پایگاه ثابت و سیار در مناطق مختلف استان ایلام راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد‌ امام خمینی استان ایلام گفت: در سال گذشته 940 میلیون تومان از محل کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان ایلام جمع‌آوری و بین اقشار زیرپوشش توزیع شده است.

انتهای پیام/2246/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول