اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد

حل معضل ترافیکی همدان نیازمند همکاری فرمانداری و استانداری

رئیس شورای شهر همدان گفت: شورا و شهرداری برای ساماندهی ورودی‌های مباحث ترافیکی و ایجاد کمربندی شهر همدان نیازمند کمک استانداری و فرمانداری است.

حل معضل ترافیکی همدان نیازمند همکاری فرمانداری و استانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا میرزایی ظهر امروز در دیدار با فرماندار همدان با تأکید بر اینکه حاشیه‌نشینی در همدان به 32 درصد رسیده است، اظهار داشت: با مهاجرت‌های روستاییان به مناطق مختلف همدان، به دلیل وجود امنیت در همدان مهاجرت‌هایی صورت گرفته است.

وی، افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز با وجود فرهنگ‌های مختلف را باعث افزایش مسؤولیت مدیریت شهری دانست و ادامه داد: رفع مشکلات حاشیه‌نشینی همکاری و تعامل‌های بیشتر مسئولان شهر با شهرداری و شورا را می‌طلبد تا راهکارهای مناسبی برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بر مهار حاشیه‌نشینی موجود در همدان تأکید و خاطرنشان کرد: باید از گسترش حاشیه‌نشینی در سطح شهر همدان جلوگیری شده و سپس برای تغییر وضع موجود بعضی از ضوابط نیز اصلاح شود.

وی اذعان کرد: باید با اتحاد و همکاری بتوان به گونه‌ای عمل کرد که شهری آباد و توسعه‌یافته برای نسل‌های آینده داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به روند توسعه شهر تاریخی همدان گفت: دستیابی به اهداف در مسائل شهری از جمله ساماندهی ورودی‌ها و مباحث گردشگری به تنهایی از عهده مدیریت شهری خارج است و این امر همکاری دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

محمد تبریزی عنوان کرد: شورا و شهرداری برای ساماندهی ورودی‌های مباحث ترافیکی و ایجاد کمربندی شهر همدان نیازمند کمک استانداری و فرمانداری است.

وی با اشاره به اینکه همدان در مدیریت شهری نوین در سطح کشور پیشتاز است، بیان داشت: الگوی معماری شهری همدان از تفکری برخوردار بوده و از سنوات گذشته طرح‌های جامع و تفصیلی شهر به مرحله اجرا درآمده است.

نایب رئیس شورای شهر همدان در پایان یادآور شد: شورا و شهرداری نیازمند همکاری و کمک استانداری و فرمانداری هستند تا بتوانند با مشارکت هم سهم خود را در آبادانی و عمران شهر و متعاقباً کشور ایفا کنند.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول