اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیر امور انتقال برق همدان:

20 درصد پست‌های فوق توزیع همدان نیازمند بازسازی است

جانشین مدیر امور انتقال برق همدان با بیان اینکه 20 درصد پست‌های موجود فرسوده و نیازمند بازسازی است، گفت: بازسازی پست‌های فرسوده در تأمین برق پایدار و مطمئن تأثیرگذار است.

20 درصد پست‌های فوق توزیع همدان نیازمند بازسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌ نصرتیان‌اهور ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اعتبارات اقدامات اجرایی در فوق‌ توزیع و انتقال رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: اقدام امور انتقال برق در سال جاری در زمینه زیرساخت شبکه‌های فوق‌توزیع انتقال به بازسازی بخشی از پست همدان یک، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پست‌های استان، خلاصه می‌شود.

جانشین مدیر امور انتقال برق همدان افزود: راه‌اندازی پست اسدآباد 2 با 60 درصد پیشرفت و افزایش ظرفیتی در پست اسدآباد یک از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

وی یادآور شد: در مقایسه اقدامات اجرایی نسبت به سال گذشته در احداث پست‌های انتقال فوق توزیع در لایه 400، 230 و 630 کیلوولت هیچ رشدی نداشته‌ایم.

نصرتیان‌اهور با اشاره به رشد یک درصدی در احداث خطوط 60 کیلوولت بیان داشت: عملکرد مثبت در این راستا نیازمند اعتبارات و توجه بیشتر مسئولان است.

وی با بیان اینکه 20 درصد پست‌های موجود فرسوده و نیازمند بازسازی است، افزود: بازسازی پست‌های فرسوده در تأمین برق پایدار و مطمئن تأثیرگذار است.

جانشین مدیر امور انتقال برق همدان خواستار بازنگری در زمینه تخصیص اعتبارات شد و گفت:‌ محدودیت در برخی از نقاط کشور بیشتر است.

وی اضافه کرد: برق استان یزد در ظرفیت‌سازی 170 درصد، در احداث پست‌ها 50 درصد، در زمینه طول خطوط 400 کیلوولت 700 درصد، در تولید نیز 400 درصد جلوتر از برق استان همدان هستند.

نصرتیان‌اهور بیان داشت:‌ تنها امید استان به تولید برق 550 مگاواتی ملایر است که هنوز وارد فاز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه صنعت برق استان در زمینه فوق توزیع و انتقال یک خواب خاموشی هشت ساله داشته است، تصریح کرد: مشکلات این امر در توزیع ملموس است.

جانشین مدیر امور انتقال برق همدان بیان داشت: ‌اگر طی دو تا سه سال آینده پست شهرک بهشتی، قروه درجزین و همدان راه‌اندازی نشود امکان خدمت‌رسانی به مردم را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/89006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول