اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد

برخورد قاطع دادگستری با متخلفان محیط زیست در خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با برشمردن اهمیت حفظ محیط زیست و مراقبت از عرصه‌ها و درختان، گفت: با افراد متخلفی که عمداً یا سهواً به محیط زیست آسیب برسانند برخورد قانونی می‌شود.

برخورد قاطع دادگستری با متخلفان محیط زیست در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی ظهر امروز در آیین جشن روز درخت‌کاری در بوستان ملی باباامان، از محیط زیست به عنوان میراث جامعه بشری یاد کرد و گفت: ضرورت دارد تا همه در حفظ و نگهداری این میراث که توصیه آموزه‌های دینی نیز بوده تلاش کنیم.

وی به اصل 50 قانون اساسی درباره حفظ محیط زیست برای نسل آینده هم اشاره کرد و ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در فرهنگ سازی این مهم دارند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین آموزش و پرورش را به عنوان مهم‌ترین ظرفیت در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه دانست.

امام جمعه بجنورد نیز با برشمردن هفته درخت‌کاری تاکید کرد: غرس نهال و همچنین حفظ محیط زیست در واقع خدمت به زندگی مادی، معنوی و سلامت مردم است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه توسعه فضای سبز موجب آرامش، نشاط و از بین بردن حزن و اندوه می‌شود، خاطرنشان کرد: همه بایستی در حفاظت از این نعمت خدادادی کوشا باشند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه شهروندان بجنوردی دارای بلوغ فکری و فرهنگی بالایی هستند از این رو انتظار می‌رود تا در زمینه حراست از محیط زیست همت کنند.

انتهای پیام/63002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول