اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه تاکید کرد

استفاده از ظرفیت جوانان برای بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با پدافند غیرعامل

فرماندار قروه گفت: در بومی‌سازی فناوری‌ها و تجهیزات پدافند غیرعامل از ظرفیت جوانان استفاده شود.

استفاده از ظرفیت جوانان برای بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در نشست پدافند غیرعامل قروه افزود: بومی‌سازی تجهیزات دفاعی و فناوری‌ها مسئله‌ای مهم است و اگر امروز ایران اسلامی در زمینه تجهیزات تدافعی غیر قابل نفوذ است و حرف اول را دنیا می‌زند به خاطر بومی بودن آن است.

وی گفت: پدافند غیرعامل باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود تا با ایجاد حساسیت در میان مردم و مسئولان گام اساسی برای تقویت سیستم دفاعی و مصونیت سازی کشور در همه زمینه ها فراهم شود.

شیخی‌زاده افزود: نظام جمهوری اسلامی با رویکرد ظلم‌ستیزی حرکت می‌کند و بر اصول و عقاید خود استوار است دشمنی و کینه دشمنان همچنان ادامه دارد لذا هوشیاری و دقت در برنامه‌‌ریزی و رعایت نکات مهم در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم اهمیت فراوانی دارد.

شیخی‌زاده با بیان اینکه پدافند غیرعامل ارتقای پایداری و ابزار تسهیل مدیریت بحران است، افزود: باید اقداماتمان را طوری انجام دهیم که موجب بازدارندگی شود و وقتی خود را از لحاظ علمی ارتقا دهیم بازدارندگی صورت گرفته است.

وی گفت: پدافند غیرعامل تضمین‌کننده امنیت پایدار کشور و راهی بسوی امنیت و آرامش در کشور است.

فرماندار قروه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل، رهنمودهای معظم‌له در این زمینه را نشانه اهمیت پدافند غیرعامل دانست و گفت: امروز اهمیت پدافند غیرعامل باید برای مسئولان شناخته شده باشد.

وی در پایان افزود: با تعامل و هم‌اندیشی سازمان‌ها و مسئولان بتوانیم گام‌های موثری در راستای تحقق پدافند غیرعامل و شکوفایی و حفظ و صیانت زیربناهای کشور و تداوم فعالیت‌ها برداریم.

انتهای پیام/79009/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول