اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد

احصاء 15 حرفه تخصصی در نیازسنجی آموزش روستایی شهرستان دشتستان

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان از احصاء 15 حرفه تخصصی آموزشی در نیازسنجی آموزش روستایی شهرستان دشتستان خبر داد.

احصاء 15 حرفه تخصصی در نیازسنجی آموزش روستایی شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی ظهر امروز در نشست مسئولان فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: توجه به آموزش‌های تخصصی و فنی و حرفه‌ای امری مهم است که موجبات تقویت و افزایش توانمندی نیروهای کار شده و موجبات پیشرفت منطقه را فراهم می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات و آموزش‌های کاربردی خدمتی به جوانان کنیم و در راستای ارتقای سطح علمی و فنی آنها به نتایج لازم برسیم.

توسلی به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آماده‌سازی جوانان برای حضور در مشاغل مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: بدون تردید ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جوانان موجبات افزایش توانمندی آنها می‌شود و باید نسبت به تقویت این دوره‌ها اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتستان شرایط مطلوب برای بهره‌مندی خواهران و برادران از امکانات آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای را مهیا کرده‌ایم و در تمام ایام سال شاهد تلاش همکاران و کارشناسان هستیم.

رئیس فنی و حرفه‌ای دشتستان از احصاء 15 حرفه تخصصی آموزشی در نیازسنجی آموزش روستایی شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در فرایند نیازسنجی آموزش روستایی برای اجرایی شدن آن در تقویم آموزشی سال 93 آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، پس از بحث وبررسی و اعمال نظرات کارشناسی و توجه به شرایط و اقلیم جغرافیایی روستاها، برگزاری 15 حرفه آموزشی برای روستاییان در سال 1393 در دستور کار قرار گرفته است.

توسلی افزود: این حرفه‌های آموزشی شامل پرورش دام، زراعت، تولید سبزی و صیفی، عمران، صنایع دستی چوبی و حصیری، پرورش زنبور عسل، بسته‌بندی محصولات کشاورزی، امور مالی و بازرگانی، پرورش انواع طیور، صنایع تبدیلی کشاورزی، بافته‌های داری و غیر داری (قالی، گلیم، گبه)، میوه‌کاری، پرورش قارچ، طراحی دوخت و الکترونیک است.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول