اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس:

برخی مدیران با اعضای شورا و دهیاران تعامل ندارند

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس گفت: بعضی از روسای ادارات و نهادها رابطه و تعامل خوبی با اعضای شورای اسلامی و دهیاران ندارند که نیاز است این موضوع از سوی بخشداری و فرمانداری چالوس مورد بررسی قرار گیرد.

برخی مدیران با اعضای شورا و دهیاران تعامل ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، نورعلی رادمهر بعد از ظهر امروز در سومین گردهمایی اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی چالوس بیان داشت: ‌جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی چالوس به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود که این جلسه سومین گردهمایی این اعضا‌ست.

وی افزود: شوراها نماینده مردم در روستا هستند و مسئولان ادارات و نهادها باید نهایت همکاری را با اعضای شوراهای اسلامی داشته باشند.

رادمهر خاطرنشان کرد: بعضی از روسای ادارات و نهادها ‌ارتباط‌ خوبی با اعضای شورای اسلامی و دهیاران ندارند که نیاز است این موضوع از سوی بخشداری و فرمانداری مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: شوراها باید به فکر بودجه‌نویسی باشند و برای سال آینده با برنامه‌ریزی مناسب و پیش‌بینی بودجه برای توسعه روستای خود تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی چالوس به بحران برف اخیر چالوس اشاره کرد و عنوان داشت: نیاز است اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران مشکلات روستاها را دسته‌بندی و از جلسات آینده به بیان مشکلات پرداخته تا مسئولان ادارات و نهادها نیز در همان جلسه برای رفع مشکلات و بررسی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اساسی روستاهای حاشیه آزادراه مشخص شدن وضعیت آنها از باب حریم است که نیاز است مسئولان هر چه سریع‌تر در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

رادمهر با بیان اینکه پل‌های ورودی تجن‌کلا و ذوات نیاز به بازسازی و ترمیم دارند تاکید کرد:  شورای اسلامی بخش بازدید از تمامی روستاهای بخش مرکزی با حضور مسئولان ادارات و نهادها را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی گفت: از آنجایی که روستاهای بخش مرکزی چالوس از روستای گردشگرپذیر مازندران محسوب می‌شوند نیاز است دهیاران و شوراهای اسلامی در این زمینه و استقبال مناسب از مسافران برنامه‌ریزی داشته باشند.

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم گفت: تلاش اعضای شورای اسلامی روستاها به‌عنوان نمایندگان مردم سبب پیشرفت و عمران و آبادی روستاها است و نیاز است مسئولان ادارات و نهادها نیز نهایت همکاری را با اعضای شورای اسلامی داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری بیان داشت: شوراهای اسلامی با همکاری دهیاران باید در توسعه فرهنگ اسلامی در روستاهای بخش مرکزی چالوس بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادامه داد: نیاز است برنامه‌های مختلف مذهبی، قرآنی و فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان و نوجوانان در روستاها برگزار شود.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: در شهرستان چالوس وحدت و اتحاد و همدلی خوبی برای توسعه و انجام کارهای عمرانی وجود دارد و نیاز است برنامه‌ریزی اصولی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: تلاش شود در ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف و با کیفیت در سطح روستاهای بخش مرکزی چالوس توسط شوراهای اسلامی برگزار شود.

این مسئول اذعان داشت: بخشدار مرکزی به همراه اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی تلاش خوبی را برای توسعه و رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی انجام می‌دهند.

امام جمعه چالوس بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران سعی کنند برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم نیز در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار بگیرند.

انتهای پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول