اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

خیران مدرسه‌ساز نباید در پیچ و خم امور اداری گرفتار شوند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: خیران مدرسه‌ساز نباید در پیچ و خم امور اداری گرفتار شوند و کارهای آنها در ادارات باید با سرعت انجام شود.

خیران مدرسه‌ساز نباید در پیچ و خم امور اداری گرفتار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی عصر امروز در دهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان دماوند در خصوص اهمیت کارهای خیران در سطح کشور و اثرات آن، اظهار داشت: خیران زحمت می‌کشند و این وظیفه مدیران است که کارهای آنان را ارج نهند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برنامه‌ریزی شود تا از زحمات این خیران قدردانی کرده و احساس نشود که آنان با کارشان فقط باری را از دوش دولت و مجموعه آموزش و پرورش برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه باید با آنان در ارتباط بود و مشکلاتشان را بررسی کرد، گفت: خیران گاهی اوقات در برخی از ادارات به مشکل برمی‌خورند و این جای تعجب دارد.

مشهدی‌عباسی برگزاری این همایش‌ها و تقدیر از خیران را کم دانست و افزود: در کشورهای مختلف هم خیر وجود دارد و افرادی نسبت به تعلیم و تربیت دغدغه دارند و حتی دانشگاه‌های بزرگی را ساخته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کار دانش‌آموزان شهر رودهن که قلک‌های خود را برای امر خیر مدرسه‌سازی هدیه کردند، اظهار کرد: باید در بحث کمک کردن به دیرگان فرهنگ‌سازی شود.

وی تصریح کرد: همه مردم باید در تعلیم و تربیت دخیل باشند تا آینده‌سازان پرتوان، با نشاط و کاملی را داشته باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز دهمین جشنواره خیران مدرسه‏‌ساز شهرستان دماوند با حضور مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‏‌ساز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، ائمه جمعه شهرهای دماوند و آبسرد و نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار دماوند، رئیس مجمع خیران مدرسه‏‌ساز شهرستان دماوند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند، رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند، رئیس اوقاف و امور خیریه دماوند، مدیران مدارس شهرستان دماوند، خیران مدرسه‌‏ساز و خانواده‌‏های معظم شهدا در تالار عقیق شهر دماوند گرد هم آمده بودند.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول