اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

حضور یک فیلم از اﻧﺠﻤﻦ ﺳﯿﻨﻤﺎی ﺟﻮانان همدان در ﺑﺎزار ﻓﯿﻠﻢ فجر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حضور یک فیلم از اﻧﺠﻤﻦ ﺳﯿﻨﻤﺎیﺟﻮانان همدان در ﺑﺎزار سی و دومین جشنواره بین‌المللی ﻓﯿﻠﻢ فجر خبر داد.

حضور یک فیلم از اﻧﺠﻤﻦ ﺳﯿﻨﻤﺎی ﺟﻮانان همدان در ﺑﺎزار ﻓﯿﻠﻢ فجر

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فیلم کوتاه «تصمیم» ساخته حسام ایرانشاهی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر همدان در هفدهمین بازار فیلم فجر حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: این فیلم تجربی که در بهار امسال به کارگردانی حسام ایرانشاهی، تصویربرداری نوید معارفی و صدابرداری پویا سعیدی ساخته شده؛ به زندگی و ازدواج از منظر یک جوان که از بیماری روانی رنج می‌برد؛ می‌پردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: هفدهمین بازار فیلم فجر امسال میزبان هفت فیلم کوتاه در بخش تجربی، چهار فیلم کوتاه در بخش انیمیشن، 10 فیلم کوتاه در بخش مستند و 30  فیلم کوتاه در بخش داستانی خواهد بود.

وی افزود: این فیلم‌ها برگزیده تولیدات دفاتر سینمای جوان ایران در سطح کشور است که در بازار فیلم عرضه می‌شوند.

بیات تأکید کرد: بازار فیلم فجر به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای تبادل فیلم در خاورمیانه شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: این بخش از جشنواره فیلم فجر با هدف عرضه بین‌المللی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در خارج کشور و خرید تولیدات تصویری سایر کشورها از سال 75 به جشنواره فیلم فجر افزوده شد تا فیلمسازان بتوانند آثار تولیدی خود را در سایر کشورها نیز عرضه کنند.

هفدهمین بازار فیلم جشنواره فجر همزمان با برپایی سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برج میلاد تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ 89031/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول