اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان خبر داد

آمادگی پالایشگاه آبادان برای عقد قرارداد در زمینه تولید کاتالیست

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: هم اکنون چند شرکت داخلی گام‌های مثبتی در زمینه تولید کاتالیست برداشته و پالایشگاه آبادان آماده عقد قرار داد با این شرکت‌هاست.

آمادگی پالایشگاه آبادان برای عقد قرارداد در زمینه تولید کاتالیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسلم رحیمی ظهر امروز در حاشیه دومین روز سمینار کاربرد کاتالیست‌ها در صنعت پالایش و پتروشیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طبق رهنمود‌ها و بیانات راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، ضمن تحلیل‌های مختلف و نظرات گوناگون در این خصوص، اتفاق نظر به این موضوع دادند که تلاش بیشتر برای رسیدن به خودکفایی لازم است.

وی خاطر نشان کرد: نقش کاتالیست‌ها امروزه در صنعت نفت و پتروشیمی و همچنین صنایع دیگر بسیار حائز اهمیت بوده، و این موضوع بر کارشناسان پوشیده نیست.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به انحصار کاتالیست‌ به دست برخی کشور‌های غربی، باید به سمت بومی‌سازی این صنعت پیش برویم.

رحیمی افزود: گام‌های مثبتی در زمینه تولید کاتالیست در کشور انجام پذیرفته و شرکت پالایش نفت آبادان نیز در این زمینه پیش گام خواهد بود، به طوری که مراحل پایانی تولید آن فرا رسیده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون چند شرکت داخلی و گام‌های مثبتی در زمینه تولید کاتالیست برداشته و پالایشگاه آبادان آماده عقد قرار داد با این شرکت‌هاست.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: همکاران ما در بخش پتروشیمی نیز به دستاوردهای مثبتی رسیده‌اند و تولیدات خوبی از کاتالیست‌ها به جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول