اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناسبت‌های پایانی سال

تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی مهمترین اولویت پلیس است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی در مناسبت‌های پایانی سال مهمترین اولویت پلیس در همدان است.

تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی مهمترین اولویت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در جمع روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی در مناسبت‌های پایانی سال مهمترین اولویت پلیس در همدان است.

وی با توجه به حساسیت ایام پایانی سال به ویژه شلوغی بازار و تردد مردم و مسافران، لزوم هر چه بیشتر تحرک عوامل اجرایی به ویژه گشتی‌های پیاده، سواره و عوامل تجسس را خواستار شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در این ایام می‌طلبد که ماموران پلیس بیش از پیش در انجام مأموریت‌ها دقت و حساسیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با هوشیاری کامل فرصت را از متخلفان و افراد سارق و سودجو سلب کنند.

وی در ادامه تأمین امنیت محل اسکان مسافران نوروزی در سطح استان را از دیگر اولویت‌های پلیس همدان در راستای تامین امنیت مسافران برشمرد.

مهدیان‌نسب افزود: در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی نیروی انتظامی صورت پذیرفته است و مسافران می‌توانند در ورودی شهرهای استان توسط پلیس راهنمایی شده و اطلاعات پلیسی لازم در این زمینه را دریافت کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد با توجه به شلوغی بازار در روزهای پایانی سال و ایام نوروز از حمل پول نقد خودداری کرده و در صورت لزوم خریدهای خود را با کارت‌های الکترونیکی انجام دهند و هشدارهای پلیس را در این زمینه جدی بگیرند.

در پایان این نشست سردار مهدیان‌نسب به پاس زحمات و قدردانی از رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهر همدان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از تلاش‌های آنان در طول سال تقدیر کرد.

انتهای پیام/89002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول