اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اعلام کرد

شناسایی سرشبکه‌های قاچاق ‌با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا‌ در سیستان و بلوچستان

جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا برای شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای دست خواهیم یافت.

شناسایی سرشبکه‌های قاچاق ‌با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا‌ در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد قاچاق کالا و ارز، محمد محبی در جلسه مشترک پلیس اینترپل ناجا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ‌سیستان و بلوچستان ‌افزود: از آنجایی که قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب و ابلاغ شده براساس مفاد این قانون کمیسیون استان آمادگی دارد در امر مبارزه با قاچاق همکاری لازم را داشته باشد.

وی اظهار داشت: در گذشته به دنبال استفاده از ظرفیت سیستم امنیتی کشور به منظور کاهش ورود ‌قاچاق از کشورهای همسایه بودیم.

محبی خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس اینتر‌پل ناجا برای شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای دست خواهیم یافت.

‌در ادامه این جلسه، سرهنگ جوادی رئیس اداره مناسبات و روابط خارجه پلیس بین‌الملل (اینتر پل ناجا) به منظور تعامل و همکاری بیشتر‌، خواستار همکاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در بررسی و شناسایی شبکه‌های قاچاق سازمان یافته‌ شد.

وی بر ظرفیت پلیس اینتر‌پل در برخورد و دستگیری سر‌شبکه‌های اصلی قاچاق که ریشه در کشورهای افغانستان و پاکستان دارند تاکید کرد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد علاوه بر نشست‌های مداوم با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان، جهت همفکری و برنامه‌ریزی ‌با برگزاری نشست‌های مشترک با کشورهای همسایه از جمله پاکستان و افغانستان از ظرفیت سیستم امنیتی این کشورها در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول