اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

تخصیص اعتبارات توسعه و بهسازی آب و برق روستایی در دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس از تخصیص اعتبارات توسعه و بهسازی آب و برق روستایی در دشتستان خبر داد.

تخصیص اعتبارات توسعه و بهسازی آب و برق روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در دیدار با مردم برازجان با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: به منظور شنیدن صحبت‌های مردم و دریافت سئوالات، انتقادات و پیشنهادات آنها از نزدیک، در مساجد محلات مختلف شهرها و روستاها حضور پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انسان به طور فطری موجودی حق‌طلب و ظلم‌ستیز است و شخصی که در مقابل ظلم و احقاق حقوق دیگران بی‌تفاوت باشد، ماهیت انسانی ندارد.

وی با بیان اینکه هرگاه مسئولیت‌پذیری و ظلم‌ستیزی داشتیم انسان نامیده می‌شویم، گفت: برخی از افراد به دلیل حق‌طلبی و اثرگذاری بیشتری که در جامعه دارند جزو خواص محسوب می‌شوند و باید بیشتر از سایرین دقت کرده و مواظب رفتار و گفتار خود باشند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار گرفتن در پست و مقام و جایگاه، انسان را تبدیل به خواص نمی‌کند زیرا افرادی هستند که منصب و مسئولیتی ندارند ولی به دلیل مورد توجه و رجوع بودن توسط مردم، جزو خواص شده‌اند و حرف و اعمال آنها تاثیرگذار است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: مسیر حق همواره ثابت است و با تغییر اشخاص و دولت‌ها عوض نمی‌شود؛ باید هر فرد و دولتی را با مواضع و عملکرد آن بسنجیم و شعار دادن اهمیتی ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هر کس در مسیر حق و ارزش‌های الهی حرکت کند، مورد قبول است، گفت: نباید از ما خواسته شود در مقابل اشتباهات و رفتارهای باطل و در مسیر باطل کوتاه بیاییم و ساکت بنشینیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای مساحت و جمعیت زیادی است اما در سال‌های گذشته به اندازه شهرهایی با جمعیت کمتر از یک دهم خود، بودجه دریافت می‌کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در توزیع اعتبارات استانی مواردی از بی‌عدالتی و توزیع ناعادلانه وجود داشت و با رایزنی‌های فراوان و اقداماتی که انجام داده‌ایم، شاهد تغییر رویه پیشین هستیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه مشکلات نقدینگی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در این شرایط ما توانستیم در سال 92 و 93 اعتبارات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف برای شهرستان دشتستان جذب کنیم تا به احقاق حقوق مردم و عدالت نزدیک شویم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، عمرانی، بودجه‌های سد دالکی و تنگ ارم، اعتبارات برای بهسازی و توسعه شبکه‌های آب و برق روستایی و برخی از پل‌ها و جاده‌ها از مهم‌ترین اعتبارات تخصیص یافته به بودجه شهرستان دشتستان در سال آینده است.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم مردم و مسئولان با وحدت، همدلی و تلاش گام‌های بلندی در توسعه و پیشرفت شهرستان بردارند تا شاهد رضایت مردم شریف باشیم.

انتهای پیام/2452/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول