اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اردل خبر داد

اختصاص نیم درصد سهم اعتبار کتابخانه‌‌های اردل به بهسازی مسیر کتابخانه دشتک

بخشدار مرکزی اردل از اختصاص نیم درصد سهم اعتبار کتابخانه‌ اردل تا پایان سال جاری برای بهسازی و شن‌ریزی کوچه کتابخانه دشتک خبر داد.

اختصاص نیم درصد سهم اعتبار کتابخانه‌‌های اردل به بهسازی مسیر کتابخانه دشتک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کریمی صبح امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با قرارگرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است؛ امروزه اهمیت دادن به مطالعه یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های زندگی انسان به شمار می‎رود.

کریمی با تأکید بر لزوم رشد و گسترش کتاب و کتاب‌خوانی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب خانواده‌ها به ویژه جوانان به مطالعه مفید یک ضرورت است.

بخشدار مرکزی اردل ادامه داد: همچنین مقرر شد نیم درصد سهم اعتبار کتابخانه‌ها تا پایان سال جاری برای بهسازی و شن‌ریزی کوچه کتابخانه دشتک و نصب بنر فعالیت‌های این کتابخانه در دید عموم تخصیص داده شود.

وی از کتاب به عنوان عنصری رشدآفرین و روشنگر در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: وظیفه همه فرهیختگان، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه نهادهای فرهنگی است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر موضوع کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند.

کریمی تصریح کرد: اگر مردم جامعه اهل مطالعه و کتابخوانی باشند بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/68010/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول