اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایدار در گفت‌و‌گو با فارس:

قهرمانی لیگ کاراته بسیج کشور برازنده کاراته‌کاهای قم بود

سرپرست تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم تیمش را شایسته کسب عنوان قهرمانی پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته بسیج کشور دانست.

قهرمانی لیگ کاراته بسیج کشور برازنده کاراته‌کاهای قم بود

ابوالقاسم پایدار امروز در گفت‌‌وگو با فارس در قم اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور بودیم و با توجه به نفرات خوب و آماده‌ای که در ترکیب تیم کاراته بسیج قم حضور داشتند کسب عنوان قهرمانی بسیار کار سختی بود.

وی ادامه داد: ما شروع بسیار خوبی در آغاز فصل جدید این پیکارها داشتیم و خوشبختانه کاراته‌کاهای آماده و با انگیزه تیم بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم توانستند در تمام هفته‌ها مقابل رقبای خود بسیار قوی ظاهر شده و مسابقات خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و قهرمانی را با شایستگی به دست بیاورند.

سرمربی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی همکاران پرتلاش در هیئت کاراته بسیج کشور تمام مراحل این رقابت‌ها در سال‌ جاری به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم آذر تهران به انجام رسید.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی خوبی امسال برای برگزاری این رقابت‌ها صورت گرفته بود و با توجه به تمهیدات خوبی که برای آماده‌سازی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) در نظر گرفته بودیم یکی از بهترین دوران حضور خود در این پیکارها را تجربه کردیم و در نهایت تیم قم قهرمان شد.

پایدار در ادامه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای این دوره اشاره کرد و ادامه داد: همچون بسیاری از دوره‌های قبل در این دوره نیز هشت تیم برگزارکننده مسابقات قهرمانی لیگ کاراته بسیج کشور بودند.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم‌های کاراته بسیج قم، مازندران، تهران، همدان، کرمان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرمربی تیم کاراته بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در ادامه با اشاره به رقبای این تیم در هفته نخست از فصل جدید این مسابقات عنوان کرد: تیم ما در این رقابت‌ها با تمام توان به مصاف تیم‌های حاضر در لیگ رفت و در نهایت عنوان نخست و مقام قهرمانی را به دست آورد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم تمام رقبا را از پیش رو برداشته و در پایان سیزدهمین دوره لیگ کاراته بسیج، تیم سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های بسیج استان مازندران و چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول