اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اسفند‌ صورت می‌گیرد

رقابت‌های کاراته‌کاهای قمی برای کسب مدال از مسابقات سبکی کشور

کاراته‌‌کاهای قمی در روزهای باقی مانده از سال 92 در تلاش برای کسب مدال از مسابقات سبکی قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های کاراته‌کاهای قمی برای کسب مدال از مسابقات سبکی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سال 92 اگر چه با نگاه نامهربانانه فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم‌های ملی کاراته کشورمان به افتخارآفرینان و استعدادهای کاراته قم همراه بود و با تصمیمی کاملاً غیرمنطقی و ناشی از غرض‌های شخصی کاراته‌کاهای قمی از حضور در میادین مهم کاراته کشور محروم شدند اما در سطح باشگاهی و قهرمانی کشور افتخارات خوبی نصیب کاراته قم شد.

قهرمانی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور، به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور و درخشش در چندین رقابت‌ داخلی موفقیت‌های مهمی را برای کاراته قم در سال‌ جاری رقم زد.

اکنون که اندک روزهایی تا پایان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مانده است، کاراته‌کاهای قمی قصد دارند با حضور در پیکارهای سبکی قهرمانی کشور و در جدال با چهره‌های شاخص هر سبک از نقاط و استان‌های مختلف بخت خود را برای کسب مدال مورد آزمایش قرار بدهند.

این در حالی است که از سوی فدراسیون کاراته برنامه برگزاری مسابقات، استاژهای فنی و آزمون دان سبک‌های دای دو، کیوکوشین اروپا، گوجوریو سی واکای، کن شین کان، کیوکوشین بین‌الملل و شیتوریو هانکوریو در اسفندماه اعلام شده و تعداد زیادی از کاراته‌کاهای قمی قرار است به این پیکارها اعزام شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بین مسئولان سبک دای دو و فدراسیون کاراته، قرار است مسابقات قهرمانی کشور سبک دای دو در بخش آقایان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز جمعه هفته جاری یعنی شانزدهم اسفند ماه در تهران برگزار شود.

این در شرایطی است که سبک کیوکوشین اروپا در نظر دارد استاژ فنی عملی مربیان خود را در بخش آقایان در روز جمعه شانزدهم اسفندماه و در مجموعه ورزشی سردار شهید تیموری برگزار کند و البته آزمون دان یک تا 5 آقایان و یک تا 4 بانوان سبک کن شین کان نیز در تهران انجام می‌شود.

همچنین سبک کیوکوشین بین‌الملل آزمون دان یک تا 4 بانوان خود را روز شنبه هفدهم اسفندماه در باشگاه پوریای ولی تهران برگزار می‌کند و نخستین دوره استاژ فنی عملی و مربیگری بین‌المللی کلاس (A,B) با حضور استاد سوکه دل سایتو روزهای پایانی هفته جاری یعنی 15 و 16 اسفندماه برای آقایان به انجام می‌رسد.

همچنین در حالی که این رقابت‌ها روزهای آغازین هفته آینده یعنی 17 و 18 اسفندماه برای بانوان در مجموعه ورزشی کارگران اصفهان برگزار می‌شود و تمام سبک‌های WKF می‌توانند در این دوره شرکت کنند، آزمون دان یک تا 4 آقایان سبک گوجوریو سی واکای نیز در سالن پوریای ولی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول