اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 بخش کاتا و کومیته

کاراته‌کاهای آذرخودرو نوین قم در بین برترین‌های سوپر لیگ قرار گرفتند

کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم به سبب درخشش در مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در بین برترین‌های این دوره قرار گرفتند.

کاراته‌کاهای آذرخودرو نوین قم در بین برترین‌های سوپر لیگ قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معرفی برترین‌های هشتمین دوره مسابقات قهرمانی سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور در حالی صورت گرفت که با توجه به نایب قهرمانی تیم آذرخودرو نوین قم حضور نفرات این تیم در جمع برترین‌ها قابل پیش‌بینی بود.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی هشتمین دوره سوپرلیگ کاراته با قهرمانی دانشگاه آزاد خاتمه یافت و تیم آذرخودرو نوین قم نیز در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، حالا بعد از پایان سوپر لیگ کشور کمیته برگزارکننده این مسابقات نام برترین‌های این رقابت‌ها در هر وزن بخش کومیته و همچنین بخش کاتای انفرادی را اعلام کرده است.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در پیکارهای سوپر لیگ سال 1392 مجموعاً 217 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در ترکیب 10 تیم حاضر در این رقابت‌ها به میدان رفتند و در ترکیب تیم آذرخودرو نوین قم جمعی از بهترین‌های ایران، آسیا و جهان حضور داشتند.

در لیست برترین‌های این لیگ نام 4 کاراته‌کا که در بیش از نیمی از مبارزات تیم‌شان حضور داشتند اما شکستی را متحمل نشده‌اند، دیده می‌شود در حالی که داود شاهچراغی از تیم آذرخودرو نوین قم در کاتای انفرادی نفری است که بیشترین بازی را در ترکیب تیم آذرخودرو نوین قم داشته و هیچ شکستی در کارنامه وی دیده نمی‌شود.

5 نفر برتر هر وزن و مسابقات امسال قهرمانی سوپر لیگ کاراته در حالی معرفی شدند که در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد شایگان از تیم آذرخودرو نوین قم با کسب 33 امتیاز عنوان دومین کاراته‌کای برتر مسابقات سوپر لیگ را به خود اختصاص داده است.

در وزن منهای 60 کیلوگرم مطابق انتظار، امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای مطرح تیم آذرخودرو نوین قم که دارنده مدال طلای سال 2012 رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان محسوب می‌شود، با کسب 36 امتیاز در صدر برترین‌های سوپر لیگ در این وزن قرار دارد.

تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در وزن منهای 67 کیلوگرم نیز نماینده دارد و در حالی که در این وزن پنج نفر به عنوان برترین‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور معرفی شده‌اند از تیم آذرخودرو نوین قم سعید علی‌پور قرار دارد که 22 امتیاز کسب کرده است.

در وزن منهای 75 کیلوگرم ابراهیم حسن‌بیگی یکی از چهره‌های غیربومی تیم کاراته آذرخودرو نوین قم با کسب 28 امتیاز در جمع برترین‌های سوپر لیگ ایستاده است در حالی که در وزن منهای 84 کیلوگرم محمدهادی داودآبادی دارنده مدال برنز بازی‌های قهرمانی سال 2012 آسیا نماینده تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در جمع برترین‌های سوپر لیگ به شمار می‌رود.

در وزن آزاد پیکارهای این فصل سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور سامان حیدری از تیم آذرخودرو نوین قم با کسب 38 امتیاز در جمع برترین‌ها حضور دارد در حالی که در بخش کاتا نماینده آذرخودرو نوین قم در جمع برترین‌ها داود شاهچراغی است.

انتهای پیام/78002/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول