اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیجار:

توانمند کردن مددجویان با اعطای تسهیلات امکان‌پذیر است

مدیر کمیته امداد بیجار با بیان اینکه یکی از مهمترین و بیشترین خدمات بحث توانمند کردن خانواده‌ها است، گفت: با اعطای تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌ها زمینه برای توانمندی مددجویان فراهم می‌شود.

توانمند کردن مددجویان با اعطای تسهیلات امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مجید خدابخشی شب گذشته در جلسه انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان که با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای انجمن در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، گفت: 30 خانواده زندانی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی هستند و از مزایای این نهاد برای رفع نیازهای خود بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی تمامی توان خود را در راستای خودکفایی این خانواده‌ها به کار گرفته است، عنوان کرد: تاکنون 48 میلیون و 500 هزار تومان خدمات به این خانواده‌ها ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار به برخی از خدمات کمیته امداد امام خمینی به خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و ادامه داد: خدماتی از قبیل فرهنگی، تهیه جهیزیه، مستمری ماهیانه، خدمات درمانی و وام قرض‌الحسنه به این خانواده‌ها ارائه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و  بیشترین خدمات بحث توانمند کردن خانواده‌ها است، تصریح کرد: با اعطای تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌ها زمینه برای توانمندی مددجویان فراهم می‌شود. 

خدابخشی گفت: سایر خدمات کمیته امداد امام خمینی در این راستا خدمات فرهنگی آموزشی، قرآنی و مهارت‌های زندگی، آموزش‌های گروهی و فردی و ارائه مشاوره است.

وی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر خدمات به خانواده‌های زندانیان عنوان کرد.

به گفته خدابخشی، در سال جدید خانواده‌های زندانیان را شناسایی و به ازای هر خانواده‌ای که با مشکل مواجه است وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/79015/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول