اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‏های مختلف صورت گرفت

معرفی برترین‏های مسابقات ورزشی جام فجر در سمنان

برترین‏های مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه فجر در رشته‏های مختلف در سمنان معرفی شدند.

معرفی برترین‏های مسابقات ورزشی جام فجر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مسابقات ورزشی در شرکت برق منطقه‏ای سمنان به کار خود پایان داد.

با حضور کارکنان شرکت‏های صنعت آب و برق، مسابقات ورزشی در رشته‏های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز (برادران) و آمادگی جسمانی، دارت و هفت سنگ و تنیس روی میز (خواهران) برگزار شد.

در رشته فوتسال، مقام اول به شرکت آب و فاضلاب شهری، مقام دوم به شرکت آب منطقه‏ای و مقام سوم به شرکت توزیع برق سمنان رسید.

در رشته والیبال، مقام اول به شرکت توزیع برق، مقام دوم به شرکت برق منطقه‏ای و مقام سوم به شرکت آب منطقه‏ای سمنان اختصاص یافت.

در رشته تنیس روی میز و بخش تیمی، مقام اول در اختیار شرکت توزیع برق، مقام دوم در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری و مقام سوم در اختیار شرکت برق منطقه‏ای سمنان قرار گرفت.

در بخش بانوان نیز در رشته آمادگی جسمانی، مسابقات در سه رده سنی 25 تا 30 و 30 تا 35 و 35 به بالا برگزار شد که منیره معصومیان در رده سنی 25 تا 30 مقام سوم و محبوبه هوشیاری در رده سنی 30 تا 35 مقام دوم را کسب کردند.

در مسابقه‏های هفت سنگ، به ترتیب شرکت‏های برق منطقه‏ای سمنان، توزیع نیروی برق و آبفای شهری مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات تنیس روی میز، ترحمی از شرکت آبفای روستایی و حیدری از شرکت توزیع و الهه ساربانی از شرکت برق منطقه‏ای به ترتیب مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در مسابقه دارت، منیره معصومیان موفق به کسب مقام چهارم شد.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول