اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

اشتغال و اقتصاد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

استاندار خراسان شمالی گفت: اشتغال و اقتصاد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

اشتغال و اقتصاد از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام (ره) استان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد توسط حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: بنیانگذاری این مجموعه در سال 57 با درایت امام (ره) یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: امروز با گذشت 35 سال از تاسیس این نهاد مقدس اهمیت و اثرات آن در همه جای کشور ملموس است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی تصریح کرد: نیاز ضروری کشور ایجاد می‌کرد که یک نهادی با این حجم کاری داشته باشیم که با هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) این کار انجام شد.

پرویزی ادامه داد: کار در این نهاد به عنوان شغل محسوب نمی‌شود بلکه یک وظیفه الهی و اخلاقی است و کار کردن در چنین نهادهای حمایتی، سخت است.

وی گفت: متأسفانه به خاطر شرایط اقتصادی حاکم بر کشور جامعه هدف در این نهاد در حال افزایش است که باید طوری مدیریت کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

استاندار اضافه کرد: با تدبیر و تشخیص به موقع می‌توان جلوی خیلی از مشکلات را گرفت و در حوزه مدیریتی استان انگیزه پیگیری امورات مددجویان وجود دارد.

پرویزی تأکید کرد: امروز اساسی‌ترین مشکل استان در حوزه اشتغال است که اگر با درایت حل و فصل شود خیلی از معضلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول