اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی:

کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی تا پایان امسال تجهیز و افتتاح می‌شود.

کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهزیستی آذربایجان غربی در شرف افتتاح کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات نازک‌کاری این کمپ رو به اتمام است، تصریح کرد: اگر سایر دستگاه‌های اجرایی مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند می‌توانیم کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان را تا پایان امسال تجهیز و افتتاح کنیم.

خدادوست از افتتاح کمپ ترک اعتیاد ماده 16 در سال‌های گذشته خبر داد و ابراز داشت: بهزیستی آذربایجان غربی در بحث ماده 15 نیز معتادان را پذیرش و درمان می‌کند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به وجود شیلتر زنانه در آذربایجان غربی، افزود: این شیلتر با اعتبارات سازمان بهزیستی افتتاح شده است و به لحاظ ضرورت و به منظور جمع‌آوری معتادان خانم کارتن‌خواب و پرخطر فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: زنان کارتن‌خواب در این شیلتر اسکان داده می‌شوند و تحت آموزش قرار می‌گیرند.

خدادوست با بیان اینکه توجه و اولویت دادن به پیشگیری از اعتیاد بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم به منظور حذف موازی کاری‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد اداره یا سازمان پیشگیری از اعتیاد ایجاد شود.

وی اضافه کرد: افزایش اعتبار حوزه پیشگیری از اعتیاد را در سرلوحه کارها قرار دهیم چرا که هزینه‌ای که برای پیشگیری صرف خواهیم کرد طبیعتاً کمتر از سایر هزینه‌های ناشی از اعتیاد افراد جامعه خواهد بود.

خدادوست یادآور شد: ایجاد شرکت‌های تعاونی و یا انجمن‌های حمایت از بانوان، توجه ویژه به امر پیشگیری از اعتیاد در دستگاه‌های دولتی و همچنین ارائه آموزش‌های مهارت‌های تخصصی بانوان از جمله اقداماتی است که می‌توان برای مقابله با پدیده اعتیاد در جامعه انجام داد.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول