اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی آستارا خبر داد

برگزاری جشن درختکاری در آستارا

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از برگزاری جشن درختکاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن درختکاری در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سهیل توکلی عصر امروز در جلسه منابع طبیعی این شهرستان توزیع و غرس 10 هزار اصله نهال را از برنامه‌های هفته منابع طبیعی عنوان کرد.

وی برنامه‌های منابع طبیعی آستارا در طول این هفته را متنوع و به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ذکر کرد.

این مسئول آستارا نهال‌ها را از گونه‌های سوزنی برگ و پهن برگ بیان کرد و گفت: این نهال‌ها در هفته منابع طبیعی بین مردم آستارا توزیع می‌شود.

وی محل توزیع نهال‌ها را در مصلای نماز جمعه آستارا عنوان کرد و افزود: در هفته منابع طبیعی جشن درختکاری در آستارا برگزار می‌شود.

توکلی برگزاری جشن درختکاری را در دانشگاه پیام‌نور آستارا ذکر کرد و گفت: در هفته منابع طبیعی نیت شهدا در نقاط مختلف شهرستان آستارا یک نهال کاشته می‌شود.

وی نهال‌کاری در پارک تفریحی سیبلی در بخش لوندویل را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: کاشت نهال در محوطه حیات‌وحش لوندویل از جمله برنامه‌ها است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا کاشت نهال در محوطه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیت شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی این شهرستان برشمرد.

وی حفظ و نگه‌داری منابع طبیعی را مورد تأکید همگان قرار داد و خاطرنشان کرد: هفته منابع طبیعی فرصتی برای ارزش‌گذاری به منابع طبیعی است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول