اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی اعلام کرد

آموزش حرفه‌ای پخت نان به بیش از 3 هزار نانوا در آذربایجان غربی

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی گفت: 3 هزار و 440 نفر نانوا در آذربایجان غربی از آموزش حرفه‌ای نانوایی برخوردار شدند.

آموزش حرفه‌ای پخت نان به بیش از 3 هزار نانوا در آذربایجان غربی

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 440 میلیون ریال اعتبار بانکی کم‌ بهره برای بهسازی نانوایی‌های جذب شده است.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی به اهمیت آموزش شغلی نانوایان اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 440 نفر نانوای آذربایجان غربی در طول امسال آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف حرفه‌ای خود فرا گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه نان صنعتی مزیت‌های زیادی از لحاظ سلامت فردی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: در سال‌‌های گذشته تعدادی واحد تولیدی نان صنعتی در آذربایجان غربی ایجاد شد ولی همچنان مردم استقبال چندانی از این نوع نان به عمل نمی‌آورند.

جوادی اظهار داشت: شناخت کامل از ذائقه مصرف کننده، برخورداری از تکنولوژی تولید افزودنی‌ها، شیوه عرضه نان و حمایت مناسب از تولید نان صنعتی از جمله راهکارهای موجود برای توسعه تولید نان صنعتی هستند.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط شش درصد مردم ایران به مصرف نان صنعتی تمایل دارند، تصریح کرد: در راستای توسعه واحدهای نان صنعتی و ترویج فرهنگ استفاده از آن باید در جامعه گام اساسی برداشته شود.

جوادی با بیان اینکه بالا بودن هزینه تولید در روش سنتی، عدم تخمیر خوب خمیر، پایین بودن ماندگاری نان، غیربهداشتی بودن شرایط تولید و غیر رقابتی بودن پخت نان به طریقه سنتی ازجمله توجیهات طرح تولید نان‌های صنعتی هستند، گفت: از سوی دیگر تولید نان‌های صنعتی مزایایی نیز به همراه دارند.

انتهای پیام/61007/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول