اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی خبر داد

اختراع نخبه خراسان شمالی برگزیده جشنواره کشوری

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی گفت: اختراع نخبه این استان برگزیده جشنواره کشوری در بخش تجاری‌سازی شد.

اختراع نخبه خراسان شمالی برگزیده جشنواره کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، فروغ معین‌مقدس ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: غلامرضا رمضانی نخبه شیروانی با ارائه مدلی از صندلی برقی متحرک آرایشگران، معلولان، دندان‌پزشکان به صورت چندمنظوره، توانست عنوان برتر جشنواره اخیر را کسب کند.

وی شماره ثبت این اختراع نخبه شیروانی را 61421 اعلام کرد و افزود: هم اکنون این نخبه در قالب شرکت کارآفرینان به دنبال تجاری‌سازی این طرح است.

رمضانی تصریح کرد: افزون بر این نیز اثر این مخترع خراسان شمالی در جشنواره نوآوری و شکوفایی جزو 10 طرح برتر کشور شناخته شد و سال گذشته هم جزو طرح‌های برتر قرار گرفته و وی از حمایت‌های بنیاد برخوردار شد.

وی افزود: هم‌اکنون این نخبه تحت حمایت بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی قرار دارد و این بنیاد برای تجاری‌سازی این اختراع حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی کسب این عنوان را توسط نخبه شیروانی افتخاری برای استان برشمرد.

وی همچنین با برشمردن فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای علمی استان، تشکیل شورای علمی متشکل از اساتید خبره استانی و اطلاع رسانی گسترده برای شناساندن بنیاد از اقدامات انجام شده توسط این مرکز است.

بنیاد ملی نخبگان در استان خراسان شمالی به عنوان بیستمین استان کشور در اسفند سه سال قبل با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وقت راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول