اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی ـ 95

ساکی: یاد شهدا نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شود

فرمانده گروه 62 توپخانه مؤمنون سپاه پاسداران گفت: نام و یاد شهدا باید در سرلوحه امور قرار گرفته و یاد آنان نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شود.

ساکی: یاد شهدا نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حبیب‌الله ساکی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای توپخانه و پدافند هوایی استان کرمانشاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره برجسته کردن روح حماسی و پیرو ولایت بودن شهداست.

ساکی از شناسایی 110 شهید توپخانه و پدافند هوایی خبر داد و بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده به‌دنبال تدوین زندگینامه شهدای پدافند هوایی هستیم.

فرمانده گروه 62 توپخانه مؤمنون سپاه پاسداران گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان را از دیگر اهداف این یادواره برشمرد و افزود: با این کار می‌توان جامعه را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن واکسینه کرد.

وی الگوگیری از شهدا برای کل جامعه را ضروری دانست و یادآور شد: پیام یادواره شهدا این است که نگذارید یاد و خاطره شهدا در پیچ و خم زندگی فراموش شود.

ساکی یادآور شد: نام و یاد شهدا باید در سرلوحه امور قرار گیرد و رفتار و منش شهدا حکم آیین‌نامه را برای ما داشته و باید این آیین نامه‌ها را در زندگی خود جاری کنیم.

گفتنی است این یادواره از سلسله‌ برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول