اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

برگزاری یادواره‌ها ادامه راه امام و شهدا است

مدیر آموزش و پرورش ملایر برگزاری یادواره‌های شهدا را تکریم و گرامیداشت یاد امام و شهدا برشمرد.

برگزاری یادواره‌ها ادامه راه امام و شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدا دبیرستان دخترانه شاهد با بیان اینکه اینکه شهدا باعث عزت و آبروی اسلام و انقلابند اظهار داشت: تکریم شهدا و خانواده‌های معظم‌شان امروز وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم ابراز داشت: شهدا ره صد ساله را یک شبه پیمودند و با نثار خون خود آزادی، استقلال و سربلندی را به ملت ایران هدیه کردند

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در واقع ادامه برای این است که راه امام و شهدا را گم نکنیم و به آیندگان این راه را نشان دهیم.

وی با استناد به آیه‌ای از آیات قرآن کریم تصریح کرد: خداوند در این آیه می‌فرمایید «ما شما را با مال، فرزندان و جانتان امتحان می‌کنیم» و کسانی که به خوبی از عهده این آزمون برآمدند شهدا بودند.

چهاردولی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اصل اعتقاد به ایدئولوژی خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری را در پیروزی انقلاب محور قرار دادند افزود: شهدا تربیت‌شده مکتب چنین شخصیتی بودند.

وی اضافه کرد: همیشه و در طول تاریخ جنگ بین حق و باطل بوده و این شهدا بودند که با پیروی از حق و گوش به فرمان امام به سمت حق رهسپار شدند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: برای تربیت نیاز به الگو داریم و شهدا نه تنها برای ما بلکه برای بشریت بهترین الگو هستند.

در پایان از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان حاضر در یادواره تجلیل شد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول