اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر خبر داد

آماده‌سازی آثار تاریخی شوشتر برای نوروز 93

معاون خدمات شهری شهردار شوشتر از پاکسازی بافت قدیم و تاریخی شوشتر خبر داد و گفت: کوچه‌ها و محلات منتهی به سازه‌های آبی تاریخی شوشتر پاکسازی شده است.

آماده‌سازی آثار تاریخی شوشتر برای نوروز 93

علی تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پاکسازی بافت تاریخی شوشتر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و می‌کوشیم تا ایام نوروز شرایط بافت بهبود یابد تا گردشگران بتوانند از مناظر زیبا و دلنواز این بخش از شهر تاریخی شوشتر استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در فاز نخست این طرح بخش‌هایی از سازه‌های آبی شوشتر و محلات منتهی به خانه تاریخی مرعشی پاکسازی شده است و در این زمینه بیش از 50 تن نخاله ساختمانی و زباله جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این پاکسازی آثار تاریخی از سوی شهرداری انجام شده است، تاکید کرد: در این زمینه نخاله برداری از آثار تاریخی، جمع آوری زباله‌های انباشته شده از ماه‌ها و سال‌های گذشته و بهبود شرایط منظر آثار تاریخی در دستور کار قرار داشت که این بخش از طرح در نظر گرفته شده به خوبی اجرا شد.

تقی‌پور گفت: اجرای طرح‌های بسیار متنوع برای تنظیف شهر شوشتر، خط کشی خیابان‌های شهر، گل‌کاری معابر و سامان‌دهی به فضای سبز شهری از جمله اقداماتی است در روزهای گذشته انجام شده است.

وی تاکید کرد: لکه‌گیری معابر شهری، بهبود شرایط عبور و مرور و سامان‌دهی به کمپ نوروزی شهرداری شوشتر از اهم برنامه‌های شهرداری شوشتر در روزهای گذشته بوده است که تا حصول نتیجه در روزهای آینده نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/72006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول