اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 18 تا 26 اسفند صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رضوانشهر

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 تا 26 اسفند ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، خداورن قدرتی پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تنظیم بازار موثر است.

وی از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 تا 26 اسفند ماه جاری در رضوانشهر خبر داد و افزود: نمایشگاه مذکور با مشارکت 50 واحد تولیدی و صنفی دایر می‌شود.

قدرتی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند صبح و عصر به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مراجعه کنند، تصریح کرد: کالاهای اساسی به‌ویژه گوشت قرمز، مرغ، مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار با پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه مذکور عرضه می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر به برگزاری فروش‌های فوق‌العاده همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی مذکور با نصب پرده و پلاکارد اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در رضوانشهر، بیان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اصناف و ناظران افتخاری با همکاری تعزیرات حکومتی در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت واحدهای صنفی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نظارت می‌کنند.

قدرتی در ادامه از توزیع 31 تن میوه شب عید در رضوانشهر خبر داد و یادآور شد: مقدار 17 تن پرتقال و 14 تن سیب با قیمت مصوب دولتی از محل سهمیه میوه شب عید برای رضوانشهر در نظر گرفته شده است و در ایام پایانی سال با اعلام قبلی بین شهروندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول