اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

ایجاد ظرفیت برای اسکان 6 هزار گردشگر در مدارس سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ایجاد ظرفیت برای اسکان 6 هزار گردشگر در مدارس سعدآباد خبر داد.

ایجاد ظرفیت برای اسکان 6 هزار گردشگر در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در نشست ستاد اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: سعدآباد دارای جاذبه‌های گردشگری ارزشمندی است و در ایام نوروز مهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور به این منطقه سفر می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان منطقه در پذیرش مسافران نوروزی و تعطیلات تابستانی سال گذشته بر حفظ شان و جایگاه رفیع معلمان به عنوان اولویت اساسی آموزش و پرورش در ستادهای اسکان تأکید کرد.

این مسئول هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت محل‌های اسکان میهمانان نوروزی در نوروز 93 عنوان کرد و گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اسکان و رفاه میهمانان نوروزی با اولویت میهمانان فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

امیری‌زاده خاطرنشان کرد: باید ضمن بررسی کمی و کیفی محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی در نوروز 93 برنامه‌ریزی لازم برای رفع کمبودها و تمهید مقدمات و شرایط لازم برای هرچه مطلوب‌تر برگزار کردن اسکان میهمانان نوروزی و خانواده‌های فرهنگیان در تعطیلات نوروز 93 به عمل آید.

وی همچنین از تعمیر و تجهیز مکان‌های اسکان و تأمین امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای اسکان خانواده‌های فرهنگیان و میهمانان نوروزی خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از ایجاد ظرفیت برای اسکان 6 هزار گردشگر در مدارس سعدآباد خبر داد و گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش این منطقه تعداد 76 اتاق کلاسی در 13 باب مدرسه با ظرفیت پذیرش حدود 6 هزار نفر در طول تعطیلات نوروز را برای پذیرش میهمانان نوروزی در سر تا سر منطقه سعدآباد مهیا کرده است.

انتهای پیام/2452/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول