اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خبر داد

موفقیت دانش‌آموزان بجنوردی در مسابقات کشوری «سلام کاپ»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم بجنوردی در مسابقات کشوری «سلام کاپ» مقام چهارم و پنجم را کسب کردند.

موفقیت دانش‌آموزان بجنوردی در مسابقات کشوری «سلام کاپ»

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمدرضا معنوی اظهار کرد: در این مسابقات که هفته گذشته در دانشگاه  صنعتی امیرکبیر تهران برگزار شد، دانش‌آموزان دختر بجنوردی مقام چهارم و دانش‌آموزان پسر مقام پنجم را در بین 17 تیم از استان‌های کشور کسب کردند.

وی با بیان اینکه این مقام در رشته ماشین‌های شیمیایی مسابقات «سلام کاپ» کسب شد تصریح کرد: دیپلم افتخار این مسابقات نیز برای طرح و دفاع از آن به دانش‌آموزان پسر شهرستان بجنورد اهدا شد.

معنوی با اشاره به اینکه مسابقات «سلام کاپ» با هدف آماده کردن دانش‌آموزان برای جشنواره‌ خوارزمی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه شامل دو مرحله‌ تئوری و عملی است و قصد معرفی ایده‌های نو و نو‌آوری‌های دانش‌آموزان را دارد.

وی اظهار کرد: تیم سه نفره دختران با حضور زهرا محمدی از دبیرستان نمونه دولتی نرجس، تکتم قربانی نمونه دولتی بصیرت و زکیه نظری از دبیرستان نمونه دولتی نرجس در این مسابقات شرکت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: در تیم سه نفره پسران نیز محمدرضا عرب از دبیرستان تلاش، شهریار عنایتی‌مقدم و حمیدرضا یوسفی از دبیرستان نمونه شهید بهشتی حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول