اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار تأکید کرد

ضرورت ترویج سنت انفاق در بین دانش‌آموزان

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار خواستار ترویج سنت انفاق در بین دانش‌آموزان شد و گفت: دانش‌‌آموزان باید در جشن نیکوکاری حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند.

ضرورت ترویج سنت انفاق در بین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، عیسی شهبازی عصر امروز در همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد شهرستان بهار اظهار داشت: 130 رابط در مدارس و دانشگاه‌های مختلف شهرستان بهار با کمیته امداد همکاری دارند که در طول سال ضمن رسیدگی به وضعیت تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش در اجرای برنامه‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، قلک‌های نوروزی و ... این نهاد را یاری می‌کنند.

وی ضمن ارائه عملکرد و فعالیت کمیته امداد شهرستان بهار طرح‌های انجام شده در واحد فرهنگی شامل طرح یاسین، طرح احسان زائر و حج فقرا را توضیح داده و خواستار پیگیری از طریق رابطان برای یاری رساندن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار خواستار ترویج بحث انفاق و سنت‌های حسنه در بین دانش آموزان شد و گفت: دانش‌‌آموزان باید در جشن نیکوکاری حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند.

سپس امام جمعه صالح‌آباد گفت: بهترین تجلیل‌ها و پاداش‌ها ذخیره برای عالم آخرت است.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری افزود: تنها به فقر مادی توجه نکنیم و بدانیم که توجه به رفع فقر فرهنگی اولی‌تر است.

وی با بیان اینکه نباید از مقوله فرهنگ غافل باشیم، ابراز داشت: حمایت از ایتام فرهنگی امری پسندیده و دارای اجر معنوی بالا در نزد خدای متعال است.

انتهای پیام/89028/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول