اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران تالاسمی آذربایجان غربی:

جلسات فصلی بین مدیران و سمن‌های آذربایجان غربی برگزار شود

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران تالاسمی آذربایجان غربی گفت: جلسات فصلی با شرکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان غربی به طور منظم برگزار شود.

جلسات فصلی بین مدیران و سمن‌های آذربایجان غربی برگزار شود

فرهاد مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، تشکیل جلسات منظم و مستمر را یک ضرورت جدی دانست و اظهار داشت: در این نشست‌ها به بررسی ظرفیت‌ها، منابع و محدودیت‌ها پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه در چنین فرصت‌هایی بهتر می‌توان مسئولان را در جریان مشکلات قرار داد، افزود: انتقال مسائل، مشکلات و دغدغه‌ها از طریق مکاتبه و با واسطه روند حل معضل‌ها را کند می‌کند.

وی بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مردمی تاکید کرد و ادامه داد: مقدمات لازم برای تشکیل این شورا فراهم شده و دستورالعمل‌ها را کارشناسان تدوین کرده‌اند که باید برای تنظیم آئین‌نامه و ضوابط اقدام شود.

مظاهری به اهمیت برخورد با سمن‌های فاقد مجوز اشاره کرد و ادامه داد: انجمن‌های مختلف از جمله موسسات مردمی حمایت از بیماران برای رفع دغدغه‌های این اقشار سازمان یافته‌اند حال آنکه نهادهای فاقد مجوز فقط به دنبال کسب سود هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران تالاسمی آذربایجان غربی تعامل شهرداری با سمن‌ها را خواستار شد و افزود: اغلب سمن‌ها به ویژه فعالان عرصه سلامت فضای فیزیکی برای فعالیت ندارند که شهرداری می‌تواند در این ارتباط گام بردارد.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول